ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب باید عالمانه باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب باید عالمانه و هنرمندانه صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت : 80 درصد جمعیت فعلی انقلاب را ندیده و 50 درصد هم جنگ را درک نکرده اند، از این رو در برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب باید عالمانه و کارشناسانه ورود کنیم.

وی افزود: آنچنان که رهبر انقلاب فرمودند بدخواهان در سه جبهه تحریم و فشار اقتصادی، جنگ روانی و ایجاد ناآرامی به دنبال ضربه به کشور هستند.

وی با بیان اینکه بستر نارآرامی جنگ روانی است، گفت: باید این فرصت از دشمنان گرفته شود. اگر با شیوه های تبلیغی و مقایسه ای عمل کنیم کار اثرگذار می شود.

الهی تبار با اشاره به خروج ترامپ از برجام، گفت: وقتی ترامپ با خروج از برجام عهد شکنی می کند این اعلام جنگ است. آنها می دانستند که برجام دستاورد فرزندان این نظام بوده و آنچنان که جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ گفته سرمایه ها را به سمت ایران سوق داده بود. از این رو تحریم ها را آغاز کردند که باید با تمام توان در میدان بود و مانع تحقق اهدافشان شد.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که نظام جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال عمر خود را نبیند، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای ما فرصتی مغتنم است تا علیرغم تمام مشکلات و فشارها، توانایی های خود را در طول دوران انقلاب به رخ بکشیم.

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب و نظام را هنرمندانه ارائه کرد تا در مخاطب اثرگذار باشد. بیان آمارهای مقایسه ای با استفاده از ابزارهای تکنیکی رسانه ای می تواند با کمترین هزینه بیشترین اثر را داشته باشد.

الهی تبار اظهار کرد: در بیان دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام باید از تمام توان و ظرفیت نهادها و اقشار مردم بهره برده شود. فضای مجازی برای ارائه دستاوردها و خدمات نظام بسیار موثر است و باید از آن استفاده کرد.

وی گفت: بسیاری از آمارها و خبرپراکنی ها در جامعه نشات گرفته از جنگ روانی دشمنان است و هدفش ایجاد بی اعتمادی اجتماعی و نارضایتی در مردم است که باید با تبلیغ کارشناسانه دستاوردهای نظام آنها را خنثی کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات فراوانی در کشور شده که باید به بهترین نحو انتقال داده شود، گفت: کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها باید در این برنامه ها فعالانه و با حضور همه گرایشات وگروه های سیاسی برپا شوند.

الهی تبار افزود: در بیان دستاوردهای انقلاب باید از ظرفیت هنری استان کرمانشاه به ویژه در حوزه موسیقی بهره برد. باید نشاطی که در دوران جنگ و سختی آن وجود داشت را برجسته کنیم.

وی اظهار کرد: برپایی المپیادهای ورزشی و روستایی و برگزاری جام جهان پلهوان تختی در استان کرمانشاه می تواند به برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب نشاط و طروات بدهد.

وی با تاکید بر ارائه آمارهای مقایسه ای از دستاوردها و خدمات نظام گفت: باید مردم با مقایسه دستاوردهای انقلاب با کشورهای منطقه به میهن و هویت خود افتخار کنند.

الهی تبار گفت: برای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید اعتقادی کار کرد، چرا که ما بازگو کننده زحمات و تلاشهای هزاران شهید، جانباز و آزاده ای هستیم که در این راه جانفشانی کرده و عمر خود را داده اند.

معاون استانداری کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، گفت: این موضوع نشان داد که مردم با کوچکترین حرکت معاندان همبستگی پیدا می کنند و این حرکت با اعلام انزجار از سوی آحاد مردم از جمله گروه های سیاسی و اقشار مختلف مردم در استان روبرو شد.

وی افزود: این همبستگی نشان داد که مردم همچنان به نظام و انقلاب وفادار هستند، اگرچه به برخی عملکردها نقد هم دارند، اما به کلیات نظام علاقمندند و نگران کشورشان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب باید عالمانه و کارشناسانه ورود کنیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار