هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کرد

کمپانی هوآوی که به زودی پرچمداران جدید خود را معرفی خواهد کرد، در سکوت رسانه‌ای از MediaPad M5 Lite، تبلت خود رونمایی کرد.

هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی بدون اینکه رسانه‌ها را برای رویدادی دعوت کند، یک تبلت میان رده را در وبسایت خود و در سکوت رسانه‌ای معرفی کرد. نام این محصول هوآوی MediaPad M5 Lite است. این تبلت دارای یک بدنه آلومینیومی و چهار سپیکر است.

MediaPad M5 Lite با یک نمایشگر 10.1 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 1920x1200 پیکسل ساخته شده است. چیپست پردازنده Kirin 659 برای هدایت این تبلت در نظر گرفته شده است. برای حافظه‌های داخلی این گوشی دو مدل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تهیه شده است. ویژگی بارز این تبلت اسپیکرهای آن است. این اسپیکرها دو نوع Harman و Kardon هستند که با Huawei Histen 5.0 کار می‌کنند و حالت صدای سه بعدی را برای کاربر خود فراهم می‌کنند.

یک باتری 7500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت چند رسانه‌ای این گوشی را فراهم می‌کند و و بر اساس هوآوی، حداقل با آن می‌توان مدت زمانی طولانی کارهای متفاوت انجام داد و بازی کرد. این سیستم با اندروید 8.0 Oreo کار نی‌کند و رابط کاربری آن EMUI 8.0 است. علاوه بر این، تبلت MediaPad M5 Lite دارای یک قلم هوشمند هوآوی، M-Pen Lite Stylus است که تا 2048 لایه حساسیت فشاری دارد.

MediaPad M5 Lite در رنگ‌های طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. البته گفتنی است، قیمت اصلی این محصول هنوز تأیید نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول جدید کمپانی چینی هوآوی مشاهده کنید.

 

هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کرد

هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کرد

هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کرد

هوآوی MediaPad M5 Lite را معرفی کرد


بیشتر بخوانید: همکاری اسنپ‌چت و آمازون برای خرید راحت‌تر کاربران +عکس


انتهای پیام/

محصول جدید هوآوی در سکوت رسانه‌ای معرفی شد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali bagheri
۲۳:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
مشکل سرعت کم اینترنت وقطع شدن مشکل بروزرسانی برنامهای گوشی اندرویدوخیلی سرعت آن پایین است رفع مشکل ڄه باید ککردتشکر
آخرین اخبار