آغاز به کار کلینیک سیار نورآوران سلامت در روستای رقه بشرویه

کلینیک سیار خیریه نورآوران سلامت امروز با حضور متخصصان جهادی دندانپزشکی و چشم پزشکی خراسان رضوی در روستای رقه بخش ارسک بشرویه آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ انتظاری مسئول بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور گفت: در این کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی به افراد زیر 15 سال و خدمات چشم پزشکی در اتاق عمل های سیار و مجهز تا مرحله عینک رایگان انجام می شود.

وی افزود: در این دوره نزدیک به ۵ هزار نفر از خدمات چشم پزشکی و ۲۵۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره مند خواهند شد.


انتظاری هدف از راه اندازی این کلینیک سیار خیریه را ترویج فرهنگ جهادی،همدلی و همزبانی مردم و مسئولان اعلام کرد و گفت: درصورت نیاز به عمل های بیشتر و مجهزتر اقدامات لازم در اتاق عمل های بشرویه و حتی فردوس و طبس نیز انجام خواهد شد.

 

زرینی مدیر اجرایی کلینیک سیار نورآوران سلامت با بیان اینکه در این طرح بیش از 50 پزشک شامل 10 چشم پزشک، 30 دندانپزشک و 10 تا 15 بینایی سنج همکاری خواهند کرد، گفت: این افراد که اغلب از خراسان رضوی می باشند به مدت دو ماه و نیم و تا اواخر آذر در این روستا به مداوای بیماران نیازمند در سه شهرستان فردوس، طبس و بشرویه خواهند پرداخت .

وی افزود: در این روستا سه کلینیک شامل یک کلینیک سیار چشم پزشکی ، یک کلینیک سیار اتاق عمل چشم پزشکی ویژه عمل آب مروارید و یک کلینیک سیار دندانپزشکی با دو یونیت دندانپزشکی مستقر شده است.

زرینی گفت: این سومین حضور کلینیک سیار نورآوران سلامت درخراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ک

راه اندازی کلینیک سیار خیریه با هدف ترویج فرهنگ جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.