مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی فاش شد

رسانه‌ها از مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی، Watch GT پرده برداشتند و نوید یک دستبند فیتنس را داده‌اند.

مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت هوشمند آینده هوآوی، Watch GT در آخرین قدم‌های نزدیک به معرفی خود، گواهینامه FCC را دریافت کرده و این اواخر در برخی خبرهای منتشر شده توسط قسمت بازاریابی هوآوی اطلاعاتی از آن لو رفته است. اما امروز WiseBuy مشخصات گجت پوشیدنی جدید هوآوی فاش شد.

بر اساس این اطلاعات جدید، Watch GT با نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED و رزولوشن 454x454 پیکسلی تولید خواهد شد. صفحه نمایش گرد با در نظر گرفتن حاشیه آن دارای قطر 46.5 میلیمتری است و ضخامت این دستگاه هوشمند به 10.4 میلیمتر می‌رسد. از نظر قابلیت، ساعت هوشمند بعدی هوآوی با سنسور نظارت بر قلب، جی‌پی‌اس و یک قطب‌نما تولید خواهد شد. علاوه بر این، ضد آب بودن آن به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا میزان فعالیت خود در شنا را بسنجند در حالی که همکاری هوآوی با Firstbeat برای کاربران یک مربی دوندگی مجازی ایجاد خواهد کرد. همچنین، ردیابی زمان خواب با ویژگی جدید این ساعت، Huawei TruSleep امکان‌پذیر خواهد بود.

همانگونه که از اطلاعات پیش از این لو رفته بود، این ساعت هشومند به یک باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. این باتری قدرت ساعت را تا 14 روز تأمین می‌کند و اگر صفحه نمایش روی حالت Always On گذاشته شود، 7 روز دوام خواهد آورد. نکته مهم این است که اگر جی‌پی‌اس یک کاربر روشن باشد، این میزان به 20 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

بر اساس اخبار جدید، یک دستبند هوشمند فیتنس هم در کنار Watch GT هوآوی به فروش خواهد رسید که با نام رمزی Huawei Terra شناخته می‌شود. این دستبند هوشمند دارای نمایشگر AMOLED به اندازه 0.95 اینچ، جی‌پی‌اس و سنسور ضربان قلب خواهد بود. همانند ساعت هوشمند آن، این دستگاه ضد آب است و باتری آن قدرت دستگاه را تا 14 روز تأمین می‌کند.

هر دو گجت پوشیدنی جدید هوآوی آماده هستند تا در کنار پرچمداران این شرکت، سری Mate 20 و ایرپاد هوشمند Freebuds 2 Pro معرفی شوند. پس از مراسم معارفه، انتظار می‌رود فروش این محصولات از ماه نوامبر آغاز شود. گفته می‌شود Watch GT قیمتی حدود 275 دلار و دستبند هوشمند هوآوی 140 دلار قیمت خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: نمونه اولیه گوشی تاشوی لنوو در یک ویدئوی کوتاه دیده شد


انتهای پیام/

مشخصات Watch GT هوآوی فاش شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار