فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند/صبح خود را با خبر‌های باشگاه آغازمی کنم+ تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند و در راستای رفع دغدغه‌های مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی گیلان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گیلان گفت: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند و در راستای رفع دغدغه‌های مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند افزود: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان با سرعت، صحت و دقت در انعکاس اخبار و گزارش‌ها نقش مهمی در برابر سیاه نمایی رسانه‌های سلطه گر ایفا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به قدرت رسانه در جهان اشاره کرد و افزود: در این راستا خبرنگاران نقش بسیار مهم و رسالت سازنده بر عهده دارند.

سردار محمدرضا اسحاقی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کشور‌های سلطه گر با ابزار رسانه با همه قوا در تلاش هستند با ایجاد جنگ روانی، سیاه نمایی و بزرگ نمایی به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند، بنابراین هوشیاری خبرنگاران و مردم می‌تواند این نقشه‌های شوم را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مختلف به ویژه باشگاه خبرنگاران باید میدان دار باشند و با نگاه دقیق و تیز بین خود دغدغه‌های مردم را شناسایی و به مسئولان انعکاس دهند افزود: رفع دغدغه‌های مردم از سوی مسئولان می‌تواند زمینه امنیت اجتماعی را بیش از پیش در جامعه فراهم کند.

فرمانده ناجای گیلان با بیان اینکه رسانه‌های سلطه گر با همه قوا در تلاش اند که از هر شرایط بذر ناامیدی، بی اعتمادی و بی اعتقادی را در جامعه ایجاد کنند افزود: رسانه‌های سلطه گر خواستند با ملتهب جلوه دادن بازار ارز و دلار و وضعیت اقتصاد، زمینه تنش را در جامعه فراهم کنند که در این راستا مسئولان، فعالان رسانه و مردم توانستند این توطئه‌ها را نیز شناسایی و در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه عضو کانال خبرنگاران جوان هستم و همیشه از اول صبح خبر‌های این کانال را دنبال می‌کنم افزود: رسانه می‌تواند برای اجرای ماموریت و خدمات رسانی به مردم و جامعه بسیار کمک رسان باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با تعامل با پلیس ضمن برقرای ارتباط مردم با پلیس برای رفع مشکلات همچنین زمینه آرامش و امنیت خاطر را نیز در جامعه به ارمغان آورند.

سردار محمد رضا اسحاقی به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امنیت مردم پایه مبنای فعالیت‌های ناجا است.

وی با بیان اینکه از طریق خبرنگاران می‌توانیم دغدغه‌های مردم را شناسایی و برای رفع آن اقدامات اساسی و سازنده را انجام دهیم گفت: آگاهی بخشی شگرد‌های مجرمان به مردم در راستای کاهش جرم و بزه، ارتقای امنیت اجتماعی در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و تعامل با مردم از اهداف ناجا است.

در ادامه این دیدار صمیمانه سرهنگ محمد رضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران یکی از رسانه‌های فعال در گیلان هستند که با تعامل با پلیس، گام‌های موثری برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی بر می‌دارند.

همچنین در این دیدار مرتضی نعمتی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گیلان گفت: خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران با همه قوا در تلاش هستند تا ضمن انعکاس اخبار و گزارش‌ها ضمن رفع دغدغه‌های مردم به امنیت روانی و اجتماعی جامعه نیز کمک کنند.

وی افزود: باشگاه خبرنگاران جوان گیلان با تولید و پخش اخبار و گزارش‌های باشگاه در بخش‌های سراسری و استانی همچنین حضور در فضا‌های مجازی و کانال باشگاه خبرنگاران نقش خود ر. را در اطلاع رسانی ایفا میکند و فعالیت گسترده‌ای دارد.

باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند/صبح خود را با خبر‌های باشگاه آغازمی کنم+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند/صبح خود را با خبر‌های باشگاه آغازمی کنم+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند/صبح خود را با خبر‌های باشگاه آغازمی کنم+ تصاویر

انتهای پیام/م.ع

باشگاه خبرنگاران از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.