تیزر رسمی Mate 20 قبل از معرفی آن لو رفت +فیلم

چند روزی به مراسم معرفی رسمی پرچمداران جدید هوآوی یعنی سری Mate 20 مانده است اما تیزر رسمی لو رفته از این گوشی‌ها، شایعات درباره طراحی آن را تأیید کرد.

تیزر رسمی Mate 20 قبل از معرفی آن لو رفت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی هوآوی در مراسم IFA 2018 حاضر شد. این کمپانی در جشنواره برگزار شده در برلین، پردازنده 7 نانومتری خودش، Kirin 980 را معرفی و در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که 16 اکتبر در لندن باید منتظر این کمپانی باشیم تا پرچمداران جدید هوآوی یعنی سری Mate 20 را ببینیم. هنوز بسیاری هستند تا این گوشی ارائه شود و نحوه کار اولین پردازنده 7 نانومتری را روی آن مشاهده کنند.

به نظر می‌رسد این کمپانی چینی زیاد در نگه داشتن رازهای خود موفق نیست و نمی‌تواند چیزی را در فضای مجازی مخفی نگه دارد. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که تمام شایعات منتشر شده درباره پرچمداران جدید هوآوی، Mate 20 و Mate 20 Pro را تأیید می‌کند.

اساسا، این ویدئوی تازه منتشر شده هرچیزی را که پیش از این درباره Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شده بود، تأیید می‌کند. این مشخصات تدیید شده شامل بریدگی قطره‌ای بالای صفحه می‌شود که دوربین سلفی را در خود جای داده است. همچنین در این ویدئو، دوربین اصلی سه‌گانه در کنار فلش LED که یک ترکیب مربعی ایجاد می‌کند، تایید کرده است.

در اینویدئو همچنین مشاهده می‌کنیم که این دستگاه‌ها قرار است پردازنده Kirin 980، حافظه رم 8 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی قابل توجه 512 گیگابایتی داشته باشند. البته، انتظار می‌رود این گوشی‌ها با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم با قیمت ارزان‌تر تولید شوند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی لو رفته از تیزر Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: هوآوی Y9 سری 2019 معرفی شد


انتهای پیام/

تیزر تبلیغاتی رسمی Mate 20 و Mate 20 Pro لو رفت +فیلم

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.