امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد؛

تصویب FATF راه دشمن را هموار می‌کند

  امام جمعه موقت اهواز گفت: تصویب لایحه گروه ویژه اقدام مالی (در پول‌شویی) یا FATF، لطمه بدون بازگشت به کشور است چرا که راه دشمن را هموار می‌سازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: FATF نهادی مشورتی است که 35 کشور تاکنون عضو آن شده اند و یک مجموعه عملیاتی جزو مصوبات آن است که خاص ایران است و 38 عملیات انجام شده ، و 4 عملیات دیگر باقی مانده است.

وی افزود: یکی از 4 عملیات باقی مانده این لایحه این است که اگر ایران آن را امضا کرد باید اطلاعات ریالی کشور را در اختیار آمریکا قرار دهد.

حجت الاسلام حاجتی بیان کرد: اگر دشمن ما را تهدید می کند باید بداند که ملت در صحنه است و مقاومت می کند چرا که آن ها به امام حسین (ع) اقتدا می کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در رزمایش روز گذشته بسیجیان، آدرس خائنان را دادند پس ای مردم بروید ببینید چه کسی دولت، مردم و کشور را به پناه بردن به دشمن هدایت می کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند،جوانان مشکل کشور نیستند بلکه حل مشکل کشور و رمز حل مشکلات ما هستند.

وی بیان داشت: بر اساس آمار منتشره از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی، میانگین سنی شهدای ما که کمر ارتش بعث را در دوران دفاع مقدس شکستند 22 سال بوده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: هم اکنون قدرت سخت آمریکا از کارایی افتاده و قدرت نرمش نیز ضعیف شده و پایگاه های آن ها از جبل الطارق تا جزیره دیه گو از کار افتاده اند.

وی افزود: ایران، اروپا و آمریکا را در خاک سوریه شکست داد و امروز شهرک های بزرگ صهیونیست نشین در شمال فلسطین از ترس حزب ا... لبنان خالی از سکنه شده اند.

انتهای پیام/م

هموار سازی راه دشمن با تصویب  FATF

برچسب ها: نماز ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.