فوت پاکبان زحمتکش در حین خدمت بر اثر تصادف رانندگی

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه ۸ کرمانشاه گفت: دو پاکبان زحمتکش شهرداری منطقه ۸ در اثر تصادف رانندگی و در حین خدمت صادقانه فوت کردند.

فوت پاکبان زحمتکش در حین خدمت بر اثر تصادف رانندگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صبح امروز 13 مهرماه یکی از پاکبانان زحمتکش حین انجام وظیفه بر اثر تصادف  جان خود را از دست داد .

تورج تقوی پاکبان زحمتکش 35 ساله صبح امروز در بلوار شهدای مرصاد جاده اسلام آباد  در تصادف با خودرو پرایدی که  بر اثر ترکیدن لاستیک از جاده  منحرف می شود جان خوئ را از دست می دهد.

داود امامی گفت: بارها شنیده ایم زباله ای به زمین نیاندازیم تا قامت مردی برای برداشتنش خم نشود اما میخواهم جمله ای به این عبارت بیافزایم  در هنگام رانندگی بیشتر مراقب باشیم زیرا امکان دارد پاکبانی در حال جارو باشد.

وی گفت: نکند سرعت و بی احتیاطی ما بعنوان راننده ، باعث شود پاکبانی که صبح علی طلوع سپیده نزده ، بند کفش هایش را محکم بسته و اسلحه اش (جارو) را بدست گرفته و برای نظافت شهرمان یا بهتر بگویم خانه مان در گوشه و کناری در حال خدمت است و تمام ذهنش معطوف کارش است ، نا غافل به پرپر شدنش بیانجامد.

 وی گفت: مراقب باشیم که هستند مردان بزرگی که لباس نارنجی پاکبانی را بر تن کرده اند که من و شما به عنوان شهروند بگوییم شهرمان زیباست اگر شهرمان تمیز است مدیون همت همین پاکبانان است این عزیزان شبانه روز در حال خدمت هستند و در کوچه و معابر این شهر بعنوان خادمانی دلسوز مشغول نظافت هستند.

وی افزود: کمپینی به راه افتاد که زباله ای به زمین نیاندازیم تا قامتی خم نشود بیایید این بار به خود بیاموزیم در حین رانندگی
مراقب باشیم به پاکبانان زحمتکش شهرداری صدمه ای نرسانیم و خانواده ای را عزادار نکنیم.

وی افزود: در یک ماه گذشته متاسفانه شاهد فوت  دو پاکبان زحمتکش شهرداری منطقه 8 بودیمکه هر دو در اثر تصادف رانندگی و در حین خدمت صادقانه یکی در جاده کمربندی غربیو دیگری در میدان آزادگان ، ورودی اسلام آباد غرب فوت کردند.

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت  بازماندگان و بستگان  تورج تقوی پاکبان فقید شهرداری منطقه 8 تقاضامندم در رانندگی بیشتر دقت کنیم.

پیام سرپرست شهرداری کرمانشاه در پی درگذشت کارگر خدمات شهری شهرداری

حامد لعل بخش در پیامی درگذشت شادروان مرحوم تورج تقوی کارگر واحد خدمات شهری شهرداری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرپرست شهرداری کرمانشاه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر فقدان درگذشت همکار ارجمند و زحمت کش آقای تورج تقوی  از کارگران خدوم واحد خدمات شهری واز  پاکبانان پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و همچنین خانواده بزرگ شهرداری و جامعه شهروندی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات نموده و جهت خانواده عزیز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

انشاءالله که روح این مرحوم قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

 حامد لعل بخش
سرپرست شهرداری کرمانشاه

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.