ملی پوش والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما پرقدرت‌ترین تیم آسیا است و از این رو می‌دانیم با کمی تلاش و تمرکز می‌توانیم قهرمانی دوره قبلی مان را تکرار کنیم.

نعمتی: والیبال نشسته مردان ایران قدرتمندترین تیم آسیا استبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حامد نعمتی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در خصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: «بچه ها در وضعیت بسیار خوب روانی و بدنی به سر می برند. ما خود را آماده شروع رقابت ها می کنیم و امیدواریم به راحتی قهرمان شویم. تیم ما پرقدرت ترین تیم آسیا است و از این رو می دانیم با کمی تلاش و تمرکز می توانیم قهرمانی دوره قبلی مان را تکرار کنیم و بار دیگر مدال طلا به نام تیم ایران ضرب خواهد شد.»

نعمتی که از جمله تازه واردها به تیم ملی والیبال نشسته است، در مورد پایین آمدن میانگین سنی این تیم افزود: «با حضور بازیکنانی مثل ما که سن و سال کمتری داریم، وضعیت سنی تیم بهبود یافته است. ما جوان‏ترها در کنار بزرگ‎ترهای تیم تجربه بیشتری کسب می کنیم و می توانیم در کنار سایر ملی پوشان تست شویم. به عقیده من، این بهترین فرصت بود که فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین کمیته پارالمپیک از آن بهره گرفت تا ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها را در کنار هم و در یک آزمون بزرگ و مهم داشته باشد. امیدواریم بتوانیم از این شرایط به نحو احسن بهره ببریم.»


بیشتر بخوانید:

دستیار: رقابت سختی با تیم‌های ژاپن و کره جنوبی در بازی‌های پارآسیایی داریم

نعمتی محبوب‌ترین کماندار بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸

رویارویی بانوان بسکتبال با ویلچر برابر تیم چین


انتهای پیام/

اظهارات نعمتی درباره تیم ملی والیبال نشسته مردان در بازی های پار آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار