همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی درتربت جام اتفاق افتاد؛

آزادی گروگان ۲۶ ساله از چنگال آدم ربایان در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:با تلاش جان برکفان نیروی انتظامی گروگان ۲۶ساله پس از یک هفته از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

آزادی گروگان ۲۶ ساله از چنگال آدم ربایان در تربت جامسرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به آزادی گروگان ۲۶ساله از چنگال آدم ربایان گفت:افرادی به طمع دریافت پول جمعه گذشته در کیلومتر هشت محور تربت به تایباد در محل کارخانه پنبه با انگیزه پول اقدام به ربودن فردی به نام محمد سراج احمدی فرزند صاحب کارخانه کردند.

وی افزود:با هماهنگی که با استان انجام گرفت و دریافت گزارشات، لحظه به لحظه و به موقع کار‌های انجام شده به شورای تامین استان و شهرستان منعکس وهمزمان کار اطلاعاتی، تحقیقاتی، عملیاتی توسط پلیس انجام می‌گرفت تا اینکه امروز (جمعه) تلاش شبانه روزی نیرو‌ها به ثمر نشت و ساعت ده صبح در یک نقطه بیرون از شهر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی تربت جام با قدردانی از همه کسانی که در رابطه با آزادی گروگان با نیروی انتظامی همکاری داشتند تصریح کرد: با حضور مقتدر پلیس، جان برکفان نیرو‌های امنیتی مرزداران غیور، سپاه پاسداران، بسیجیان و تکاوران در مرزهیچ گونه مسایل نا امنی وجود ندارد.
 
سرهنگ کیانی گفت:‌با آزادی گروگان از چنگال آدم ربایان تعداد پنج نفر متهم و آدم ربا دستگیر شدند و تحقیقات برای روشن شدن سایر زوایای آدم ربایی ادامه دارد.

دستگیری گروگانگیران میلیاردی در تربت جام

 
 فرمانده انتظامی تربت جام گفت:با تلاش مأموران پلیس انتظامی جوان تربت جامی که هفته گذشته از محل کار وی به گروگان گرفته شده بود در ارتفاعات شمالی شهرستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

کیانی افزود: ماموران پلیس با بهره‌گیری از علوم و فنون پلیسی و تکنیک‌های نوین کشف جرم و ردزنی‌های گسترده، این گروگانگیران را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و محل اختفای فرد ربوده شده که در ارتفاعات شمالی شهرستان بوده شناسایی کردند که موفق شدند این افراد را دستگیر کرده و مردجوان را صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش دادند.

وی تصریح کرد:ماموران این حوزه یک قبضه اسحله کلاشینکف از این گروگانگیران کشف کردند.
 
انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار