شگرد عجیب توریست برای سرقت انگشتر الماس از طلافروشی! +فیلم

توریستی که در یکی از مغازه های طلافروشی ترکیه قصد داشت با روشی عجیب یک انگشتر الماس را به سرقت ببرد راهی بیمارستان شد.

سرقت الماس، توریست را راهی بیمارستان کرد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک توریست ایرلندی که قصد داشت با روشی عجیب یک انگشتر الماس را در یکی از طلافروشی های ترکیه به سرقت ببرد راهی بیمارستان شد. این مرد 54 ساله که هویتش "لن کمپبل" اعلام شده با قورت دادن این انگشتر الماس سعی در ربودن آن داشت به بیمارستان منتقل شد. ارزش این انگشتر حدود 30000 یورو تخمین زده می شود.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته طلافروشی منتشر شده است لحظه حضور توریست در این مغازه را نشان می دهد. یکی از فروشندگان که به رفتار و حرکات توریست مشکوک شده بود اقدام به بستن درب طلافروشی به منظور جلوگیری از خروج این توریست از مغازه کرد. او سپس در حالی که انگشتر را در دهان خود قرار داده بود ناگهان اقدام به قورت دادن آن کرد. صاحب جواهرفروشی بلافاصله پلیس را در جریان ماجرا قرار داد و پلیس پس از حضور در طلافروشی توریست را به بیمارستان منتقل کرد.

با انجام آزمایش اسکن مشخص شد یک انگشتر الماس 2.5 قیراطی در معده این توریست وجود دارد. پس از تایید ادعای صاحب طلافروشی مراحل قانونی عمل جراحی انجام شد و پزشکان بیمارستان با انجام یک عمل جراحی انگشتر را از معده این توریست خارج کردند. طلافروش که در تمام این مدت در اتاق انتظار بیمارستان منتظر دریافت انگشتر الماس بود به خبرنگاران حاضر در بیمارستان گفت که او منتظر تحویل انگشتر الماس توسط پلیس در بیمارستان است و قصد دارد پس از مرخص شدن این توریست بابت سرقت انگشتر از او شکایت کند. هنور مشخص نیست که آیا انگشتر به صاحب طلافروشی تحویل داده شده است؟

گفتنی است؛ این حادثه در یکی از طلافروشی های منطقه "مارماریس" در استان موغله ترکیه رخ داد.

انتهای پیام/

سرقت انگشتر الماس از طلافروشی توریست را راهی بیمارستان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من قورت دادنش را متوجه نشدم ....
آخرین اخبار