بزرگترین باند سارقان اشیاء باستانی در مقدونیه منهدم شد

مقامات پلیس اعلام کردند باند قاچاقچیان که اشیاء قیمتی، سکه، جواهرات و برخی دیگر از اشیاء قیمتی مسروقه را از اماکن باستانی در نقاط مختلف مقدونیه ربوده اند، منهدم شد.

بزرگترین باند سارقان اشیا باستانی در مقدونیه منهدم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات پلیس اعلام کردند باند قاچاقچیان که اشیاء قیمتی، سکه، جواهرات و برخی دیگر از اشیاء قیمتی مسروقه را از اماکن باستانی در نقاط مختلف مقدونیه ربوده اند، منهدم شد.

براساس گزارش دادستانی مقدونیه، ۱۳ نفر از این گروه مافیایی به سرقت و قاچاق اشیاء گرانبها و قیمتی میراث فرهنگی کشور متهم شدند که از این شمار هفت نفر آنان دست کم ۳۰ روز در بازداشت به سر برده اند تا تحقیقات از آنان به نتیجه برسد.

تونی انگلفسکی، سخنگوی اداره پلیس مقدونیه گفت، پس از یک سال تحقیقات و بررسی، نیرو‌های پلیس به طور همزمان به هفت شهر اینکشور از جمله اسکوپیه، پایتخت آن حمله و مقادیر زیادی سکه، سنگ‌های گرانبها، جواهرات، مجمسه و اقلام برنزی و سرامیک کشف و توقیف کردند.

وی بدون اشاره به قدمت و سال ساخت اشیاء گرانبها افزود، قاچاقچیان اشیاء قیمتی را به مشتریان خود در آلبانی، ترکیه و یونان فروخته اند.

انتهای پیام/

دستگیری اعضای باند قاچاق اشیاء قیمتی در مقدونیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار