در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان قم مطرح شد؛

تشکیل کمیته تامین و توزیع لاستیک در قم

کمیته تامین و توزیع لاستیک ناوگان عمومی درون شهری و برون شهری برای حل معضل کمبود لاستیک در قم تشکیل شده است.

تشکیل کمیته تامین و توزیع لاستیک در قممحمدی،مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛از تشکیل کارگروه کمیته  تامین و توزیع لاستیک ناوگان عمومی درون شهری و برون شهری برای حل معضل کمبود لاستیک در استان خبر داد و گفت:در این کمیته با توجه به سهمیه اختصاصی استان قم که از طریق سازمان حمل و نقل و پایانه های استان به مرکز اعلام می شود،لاستیک میان واحد های صنفی توزیع می شود.

وی افزود:در این کمیته یک نماینده از سازمان صنعت معدن و تجارت،یک نماینده از سازمان حمل و نقل ،یک نماینده از اتاق بازگانی و یک نماینده از اتاق اصناف استان حضور دارند.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت قم بیان کرد:این کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار استان شکل گرفته است،و در جلسات تنظیم بازار که هر سه شنبه  برگزار می شود،گزارشی از توزیع و تامین لاستیک ارائه می شود.

محمدی عنوان کرد:لاستیک به لحاظ اهمیت کالایی در فهرست  گروه اول قرار دارد که  ارز دولتی به آن اختصاص یافته است،نظارت بر تامین و توزیع آن از طریق بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات صورت می گیرد.

انتهای پیام/ش

کمبود لاستیک در قم

برچسب ها: حمل و نقل ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.