عزت اللهی: ساختار تیم ملی تغییر نکرده است/ یک ماه مانده به جام ملتها فکر تیم ملی نیفتیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود تغییر اسکلت تیم ملی در دوران سرمربیگری کی روش ساختارمان تغییر نکرده است.

عزت اللهی: ساختار تیم ملی تغییر نکرده است/ یک ماه مانده به جام ملتها فکر تیم ملی نیفتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فو تبال کشورمان درباره ادامه تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملتهای آسیا بیان کرد: دومین اردوی آماده سازی ما برای جام ملتهای آسیا آغاز شده است و تمام لژیونرها هم از روز گذشته به تمرینات اضافه شده اند. مانند همیشه هدفمان اینست با توجه به بازی های دوستانه ای که برای تیم ملی درنظر گرفته شده خودمان را به ایده آل ترین سطح آمادگی برسانیم.

او ادامه داد: از بولیوی هم که یکی از تیم های خوب آمریکای جنوبی است شناخت خوبی داریم. به امید خدا این بازی تدارکاتی گام مثبتی برای تیم ملی باشد در شرایطی که باید ۲ بازی دوستانه برگزار می کردیم دست کم بازی با بولیوی نهایی شد. باید از این دیدار استفاده لازم را ببریم.

عزت اللهی درباره رسیدن تیم ملی به شرایط ایده آل تر با برگزاری دیدارهای تدارکاتی بیشتر اظهار داشت: کارلوس کی روش نزدیک هشت سال روی اسکلت این تیم کار کرده است. بازیکنان باتجربه ای پیش از ما در تیم ملی حضور داشتند و هرچند اسکلت تیم تغییر یافته اما ساختار عوض نشده است.تفکرات تکنیکی، تاکتیکی و روند آماده سازی هم مانند گذشته است و مربیان همچنان با حضور بالای سر بازیکنان سعی در تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف دارند تا تیم ملی برای جام ملتهای آسیا به مرز آمادگی برسد‌ و موفق شود.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره سختی کار تیم ملی فوتبال ایران برای کسب قهرمانی آسیا با توجه به دیدارهای تدارکاتی خوب رقیبانی مانند ژاپن و کره جنوبی اظهار داشت: برای تیم های حریف بازی ها و امکانات خوبی درنظر گرفته شده است و تمام تیم ها با ۱۰۰ درصد آمادگی به جام ملتهای آسیا می آیند. کار سختی در این رقابت ها داریم و امیدوارم از همین حالا کنار هم باشیم و مانند جام جهانی نشود که تازه یک ماه مانده به آغاز مسابقات به فکر تیم ملی بیفتیم.

او افزود: تیم ملی در حال حاضر نیاز به همدلی و حمایت دارد. اکنون هم زمان زیادی را از دست داده ایم اما همچنان دیر نیست. قهرمانی ایران در جام ملتها برای همه خوب است. نتایجی که در جام جهانی کسب کردیم منجر به سربلندی ایرانی های داخل و خارج از کشور شد و جلوی غیرایرانی ها احساس افتخار می کردند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی

شکاری: فوتبال اروپا با آسیا تفاوت دارد/ طلسم نرفتن به المپیک را می‌شکنیم

کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است


انتهای پیام/

صحبتهای عزت اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار