شکاری: فوتبال اروپا با آسیا تفاوت دارد/ طلسم نرفتن به المپیک را می‌شکنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی در روبین کازان کردم و در روسیه تفاوت فوتبال اروپا با آسیا را متوجه می‌شوید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شکاری، مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) ملی پوشان در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی خوشحال هستم که در اردوی تیم ملی امید حاضر هستم و مصدومیتم هم مربوط به آخرین بازی در لیگ روسیه است. از فردا تمریناتم را با تیم امید آغاز می‌کنم و می‌خواهم با قدرت کار‌ها را انجام دهم تا خودم را به مربیان ثابت کنم.

او افزود: حضور سردار (آزمون) در روبین کازان کمک زیادی به من کمک می‌کند، البته در این تیم نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی کردم و در روسیه متوجه تفاوت فوتبال اروپا با فوتبال آسیا می‌شوید. خیلی خوشحالم که زیرنظر قربان بردیوف کار می‌کنم و امیدوارم با تلاش و کوشش به ترکیب اصلی تیم برسم و بتوانم با افتخارآفرینی به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم.

شکاری ادامه داد: به طور قطع حضور در روسیه انتهای آرزو‌های من نیست و در سه سال آینده می‌خواهم به تیم‌های بهتری در اروپا بروم و آنقدر پیشرفت کنم که به لیگ‌های بزرگ بپیوندم و هیچ شکی ندارم که این اتفاق رخ خواهد داد. خدا را شکر که زیرنظر بردیوف کار می‌کنم و مطمئناً او می‌تواند من را به سطح بالایی در فوتبال برساند.

مهاجم روبین کازان در مورد سرمای روسیه خاطرنشان کرد: سرمای روسیه عالی است! البته خارج از شوخی باید بگویم که سرد است و به دلیل سرمای زیاد در سه ماه آینده لیگ روسیه تعطیل می‌شود.

بازیکن با تجربه تیم ملی امید درباره شانس این تیم برای المپیکی شدن گفت: یک اردو در تیم ملی حضور داشتم و چند نفر از بچه‌های تیم را می‌شناسم و با چند بازیکن هم در تیم جوانان هم بازی بودم. در این تیم ستاره‌های زیادی وجود دارد که امیدوارم با حضور آن‌ها طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود. به طور قطع هر بازیکنی اینجا است، ستاره تیمش محسوب می‌شود و مطمئن هستم که به المپیک می‌رسیم.

شکاری در پایان در مورد بازگشت سردار آزمون به تیم ملی اظهار کرد: از این موضوع زیاد خبر ندارم، اما کسانی که از آزمون انتقاد می‌کنند، فوتبال را حرفه‌ای نمی‌بینند. چرا که کسانی که فوتبال را حرفه‌ای می‌بینند، می‌دانند که آزمون چقدر در جام‌جهانی برای تیم ملی زحمت کشید، اما حاشیه‌ها او را اذیت کرد و خواست مدتی استراحت کند و امیدوارم در تیم ملی موفق شود.


بیشتر بخوانید:کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم


انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط اردو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار