شهادت سرباز امنیت جیرفت درتهران

سروان بهزادپور از پرسنل انتظامی جیرفت که چندی قبل در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر زخمی شده بود، امروز در بیمارستان امیراعلم تهران به فیض شهادت نائل شد.

شادت سرباز امنیت در جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ رضا محمدرضایی سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت گفت: دقایقی قبل سروان بهزادپور که همراه با شهید فردین سنجری در درگیری چندین ماه قبل با قاچاقچیان مواد مخدر، در مسیر کهنوج به جیرفت زخمی شده بود به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار افزود: شهید سروان بهزاد پور درچند ماه اخیر تحت درمان بود که امروز به سبب شدت جراحت ها شهید شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت تصریح کرد:اقدامات اولیه درمانی این شهید در جیرفت انجام  وسپس به بیمارستان سیدشهدا کرمان اعزام شد که ویک ماه بستری و تحت درمان بود و سپس به بیمارستان امیراعلم تهران اعزام شد  ومدتی تحت درمان بود که درهمین بیمارستان نیز به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ محمدرضایی گفت: تشییع پیکر این شهید ساعت 8صبح روشنبه 21مهرماه از میدان امام به سمت چهاراه فرمانداری جیرفت (حسینیه شهدا) انجام می شود.

این شهید بزرگوار دوپسر 13 و6ساله دارد ودر درگیری 18خرداد 97 با قاچاقچیان مواد مخدر زخمی شد که درهمین دیگری همرزم وی فردین سنجری به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

شهادت مامور امنیت جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار