حذف هوشمندانه محتوای توهین‌آمیز در اینستاگرام

اینستاگرام به منظور جلوگیری از انتشار محتوای خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز از فناوری‌های نوین استفاده خواهد کرد.

حذف هوشمندانه محتوای توهین‌آمیز در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام به‌ تازگی اعلام کرده که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قصد دارد محتوای خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز را از تصاویر و نظرات کاربران حذف کند.

این روزها به محبوبیت اینستاگرام و استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی دائما اضافه شده و افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. گاهی خیل عظیمی از منتقدان و کارشناسان از رشد صعودی و مخرب محتوای توهین‌آمیز در تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده و همچنین نظرات و کامنت‌های مخاطبان در فضای مجازی گله دارند. این موارد همگی موجب شده است اینستاگرام چاره‌ای برای جلوگیری از این محتوای توهین‌آمیز بیندیشد.

این شبکه اجتماعی تحت فرمان فیس‌بوک به منظور جلوگیری از انتشار محتوای خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز در پلتفرم خود، به تازگی اعلام کرده است که از فناوری‌های نوینی همچون یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بهره برده است تا بتواند به‌صورت کاملا خودکار و هوشمندانه تمامی تصاویر و نظراتی را که دارای محتوای نامناسب و خلاف قوانین و مقررات اینستاگرام است، تشخیص داده و در صورت لزوم آن‌ها را حذف کند.

فیس‌بوک، شرکت صاحب اینستاگرام نیز در ماه اخیر اعلام کرده بود که اقدامات جدی و تصمیماتی را درباره مبارزه با محتوای نامناسب و توهین‌آمیز اتخاذ کرده است و حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز به پیروی از فیس‌بوک، قصد چنین اقدام مشابهی را دارد.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام موقعیت مکانی کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد


انتهای پیام/

محتوای توهین‌آمیز اینستاگرام هوشمندانه حذف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.