اینستاگرام برچسب اسم را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود قابلیت برچسب اسم را معرفی کرده که با استفاده از آن می‌توان یک شخص را به راحتی به لیست دوستان خود اضافه کنید.

اینستاگرام برچسب اسم را به اپلیکیشن خود اضافه کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام مدت زیادی است که برای پیدا کردن دوستان در این شبکه اجتماعی اقدامات زیادی را انجام داده و برای این کار تا به امروز قابلیت‌های زیادی در بخش استوری اینستاگرام اضافه کرده اما برخی از این راهکارها برای زیاد هم تأثیرگذار نبودند. اینستاگرام یک قابلیت جدید به نام برچسب اسم (Nametag) را به اپلیکیشن موبایلی خود اضافه کرده است. با Nametag شما می‌توانید تگ نام خود را بسازید و شخصی‌سازی کنید تا دوستانتان آن را اسکن و شما را فالو کنند.

گزینه Nametag در اپلیکیشن اینستاگرام در بالای سمت راست صفحه پروفایل کاربران قرار دارد. در قسمت Nametag کاربران اینستاگرام می‌توانند برچسب دلخواه را با سلیقه خود بسازند.

برای اینکه بتوانید تگ شخص دیگری را اسکن کنید، فقط کافی است به همان منو بروید و گزینه اسکن کردن برچسب نام را در پایین لمس کنید. تنها دوربین تلفن همراه خود را روی برچسب دوست خود بگیرید و حساب کاربری شخص مورد نظر به صورت اتوماتیک روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود.

مسلما، این کار آسان‌تر از وارد کردن دستی نام کاربری یک شخص در قسمت جستجو است تا بتوانید آن شخص را فالو کنید اما اگر نمی‌خواهید آن کار را انجام دهید یا اگر شخصی یک نام کاربری بلند و پیچیده دارد، شما می‌توانید از Nametag اینستاگرام استفاده کنید تا آن‌ها را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

اینستاگرام برچسب اسم را به اپلیکیشن خود اضافه کرد


بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید اینستاگرام مشخص شد


انتهای پیام/

اضافه شدن Nametag به اینستاگرام برای اضافه کردن راحت دوستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.