اجرای طرح فرهنگی نماز جماعت در مدارس

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: پس از اجرای موفق طرح فرهنگی اربعین و طرح فجر، طرح فرهنگی نماز جماعت اجرا خواهد شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: شروع  سال تحصیلی جاری مصادف بود با آغاز ماه معنوی محرم و این مسئله موجب برگزاری مراسمات عزاداری دانش آموزان درمدارس گردید.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در همه آموزشگاه های باغملک، یادواره شهدای دانش آموز، اجرای طرح مصباح الهدی، برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی برای دانش آموزان و معلمان، برگزاری کارگاه های شناخت مراجه تقلید، و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در 11 رشته و 5 مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، قطبی، استانی و کشوری بخشی از فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش باغملک در سال گذشته بود.

نیک مقام عنوان کرد: طی 2سال متوالی طرح فرهنگی اربعین و فجر در مدارس باغملک با موفقیت به اجرا درآمد و در سال تحصیلی 98-97 طرح فرهنگی نماز جماعت را با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با برکات نماز در مدارس به اجرا در خواهیم آورد.

ابوالقاسم محمد زاده، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان باغملک گفت: شورای قرآن، عترت و نماز در واقع  همان شورای نماز سال های پیش آموزش و پرورش است که بنا به نیاز جامعه مسیر تکامل را طی کرد و امروز اهمّ فعالیت های فرهنگی شهرستان در این شورا برنامه ریزی می شود.

 انتهای پیام/م

ترویج فرهنگ نماز در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار