رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

تارنمای شفافیت شهرداری جلوی رانت وسواستفاده را می گیرد

رییس شورای اسلامی شهر کرمان درمراسم رونمایی از تارمای شفافیت شهرداری کرمان گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، موجب توسعه‌ جوامع می‌شود.

تارنمای شفافیت شهرداری جلوی رانت وسواستفاده را می گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد فرشاد در آیین رونمایی از تارنمای شفافیت شهرداری کرمان، حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان را تأیید بر این اقدام شهرداری کرمان دانست و گفت: شهروندان  روزمره با شهرداری ارتباط دارند؛ بنابراین، اگر اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند، مشکلات آن‌ها کمتر خواهد شد.

وی با بیان این‌که دسترسی آزاد عموم مردم به اطلاعات مفید خواهد بود، گفت: ازسوی دیگر دسترسی به اطلاعات، از شایعاتی که در جامعه منتشر می‌شود و مبنای درستی ندارد و معمولاً نهاد شهرداری مظلوم واقع می‌شود، جلوگیری خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان، جلوگیری از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ افراد سودجو را نیز ازجمله مزایای تارنمای شفافیت شهرداری کرمان دانست و با تأکید بر ارایه‌ خدمات شهرداری به شهروندان به‌صورت الکترونیکی گفت: ارایه‌ خدماتی ازجمله صدور پروانه ساختمانی، صدور پایان کار و پرداخت عوارض توسط شهروندان به‌صورت اینترنتی، از رفت‌وآمد شهروندان به شهرداری جلوگیری خواهد کرد.

فرشاد ازشهردار کرمان و همکارانش به‌دلیل راه‌اندازی تارنمای شفافیت شهرداری کرمان قدردانی کرد واظهارداشت:، از اصحاب رسانه باید کمک کنند تا سطح اطلاعات شهروندان در رابطه با عملکرد شهرداری ارتقا پیدا کند و جامعه به اعتماد و آرامش بیشتر برسد.

انتهای پیام/ح

تارنمای شفافیت مانع سواستفاده رانت خواران می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار