۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: این اردو‌ها در دوره‌های سه روزه و با حضور دانش‌آموزان سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ باقری، فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تأکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، اظهارداشت: یکی از راه‌های تروبج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری اردو‌های راهیان نور ویژه دانش‌آموزان است.

وی گفت: در راستای تدابیر فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش استات امسال ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با ذکر این مطلب که اولین گروه اعزامی دانش‌آموزان امسال به اردوی راهیان نور را گروهی متشکل از ۴۰۰ دانش‌آموز الیگودرز تشکیل می‌دهند، افزود مبنای کار ما تاثیرگذاری و کیفیت بخشی به مراسمات اردو‌های راهیان نور است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به اینکه این دوره‌ها به صورت مقطع سه روزه برگزار می‌شوند، اضافه کرد: این دوره‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود و هدف نهایی ما تربیت دانش‌آموزان انقلابی است.

انتهای پیام/م

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور

برچسب ها: سپاه ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.