برگزاری سمینار منطقه ای والیبال ویژه بانوان در کرمان

نایب رییس هیئت والیبال استان کرمان از برگزاری سمینار منطقه ای والیبال ویژه بانوان در کرمان خبر داد.

گیتا گرامی، نایب رییس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به برگزاری سمینار منطقه ای والیبال ویژه بانوان در کرمان، گفت: بر این اساس شهرستان ها و توابعشان به 4 گروه (4 منطقه) تقسیم بندی می شوند که نخستین مرحله ی این سمینار پنج شنبه 26 مهر جاری با حضور شهرستان های منطقه یک همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی به میزبانی کرمان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری سمینار منطقه ای را برنامه ریزی به منظور شناخت ظرفیت های موجود شهرستان ها چه از لحاظ سخت افرازی و چه از لحاظ نیروی انسانی و فنی و شناسایی آنها برای برگزاری سمینارهای منطقه ای و المپیاد بانوان والیبالیست در تمامی رده های سنی عنوان کرد.

گرامی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری همایش بزرگ داوران استان در بخش بانوان، طی آذر ماه امسال خبر داد.

وی با اعلام اینکه هنوز با شایستگی ها و پتانسیل های بانوان ورزشکار و ورزش دوست دیار کریمان و برنامه های اجرایی که باید برای این عزیزان صورت پذیرد، فاصله ی زیادی داریم، افزود: با توجه به فضای موجود و فرصت مناسبی که با تأیید، تأکید و حمایت های بی دریغ امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان برای حضور بانوان در عرصه های ورزشی فراهم است، کم لطفیست که نتوانیم از آن استفاده کنیم.

گرامی تصریح کرد: خدمت ما تنها ادای دینی کوچکی برای این قشر آسیب پذیر است.

گیتا گرامی یکی از بازیکنان و مربیان مطرح و خوش نام ورزش استان و کشور است که در حال حاضر سکانداری ورزش بانوان استان را عهده دار است.

انتهای پیام/ب

سمینار منطقه ای والیبال در کرمان برگزار می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار