تقدیر وزیر ارشاد از عملکرد برنامه زاویه در شبکه چهار سبب شد تا مدیر این شبکه با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود تاکید کند شبکه چهار سیما مسیر تحول را آغاز کرده است.

شبکه چهار در آغاز مسیر تحول؛ واکاوی مسئله های مردم از زاویه تاملات نخبگان +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته برنامه زاویه شبکه چهار سیما در حالی برروی آنتن رفت که دو مهمان با دودیدگاه مختلف روبه روی هم نشستند و درباره موضوع مفهوم "فروپاشی اجتماعی" با هم بحث کردند. این برنامه واکنش‌های زیادی را در میان مخاطبان به دنبال داشت.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در واکنش به این برنامه ضمن تقدیر از عملکرد صدا و سیما بیان نمود این دست مناظره‌ها باید بیشتر شود و البته رسانه ملی نیازمند زاویه‌های دیگر است. صالحی در توئیتر خود نوشت:

صدا و سیما با تکثیر مناظره‌هایی از قبیل کچوییان و عبدی جان تازه می‌گیرد. در برابر موج رسانه‌ای ایران‌ستیز، دوربین رسانه‌‌ملی به #زاویه های متفاوت نیاز دارد.

شبکه چهار در آغاز مسیر تحول؛ واکاوی مسئله های مردم از زاویه تاملات نخبگان +تصویر

مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار در پاسخ به این نظرات وزیر ارشاد در توئیتر درباره سابقه فعالیت رسانه‌ای خود توضیح داد و تاکید کرد شبکه 4 در آغاز مسیر تحول قرار دارد. مسعود معینی پور در توئیتر نوشت:

کار رسانه ای خودم رو 15 سال پیش با دکتر صالحی گسترش دادم؛زمانی که سردبیر#پگاه_حوزه بودند.فاضل،اهل فکر،خلاق و شجاع.آن زمان هم حامی خوبی بودند.#شبکه_چهار در آغاز مسیر تحوله؛ بنا داره مسئله های مردم رواز #زاویه تاملات نخبگان واکاوی کنه باحمایت امثال جنابعالی.
#زاویه
#شوکران
شبکه چهار در آغاز مسیر تحول؛ واکاوی مسئله های مردم از زاویه تاملات نخبگان +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار