به منظور تجهیز ناوگان حمل ونقل زائرین حسینی؛

اتوبوس داران اربعینی لاستیک دریافت کردند

مدیرکل راهداری وحمل ونقل استان کرمان گفت: اتوبوس هایی که زائران حسینی را به مقصد مرزهای خروجی جابجا می کنند لاستیک دریافت کردند.

اتوبوس داران اربعینی لاستیک دریافت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی در جلسه ستاد اربعین استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم  استانداری کرمان برگزار شدگفت: آمادگی لازم برای جابه‌جایی زائران از استان کرمان وجود دارد و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کرمان در این رابطه مشکلی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امسال نرخ کرایه زائران تا مرز افزایش پیدا نکرده افزود: اگر زائران همایش پیاده‌روی اربعین بلیط خود را به‌صورت اینترنتی تهیه کنند شامل تخفیف می‌شوند وکرایه نیز نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این رابطه در کرمان گفت: حدود ۷۰ حلقه لاستیک بین اتوبوسداران کرمانی توزیع شده است.

در این جلسه علی متقی‌جعفری مسئول امور شهرستان‌ها و اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با بیان اینکه از ۳۷ موکبی که از استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند یک موکب منصرف شده است اظهار داشت: مابقی موکب‌داران کرمانی در حال انجام کار و استقرار در محل های در نظر گرفته شده هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی بیش از ۶۰ هزار نفر اسکان انجام شده است افزود: برای تغذیه زائران اربعین هم پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ح

توزیع لاستیک بین اتوبوس داران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار