نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: باند دوم جاده شهربابک به سرچشمه به طول ده کیلومتر به دلیل مشکلاتی که داشت تعویض و ترمیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: باند دوم جاده شهربابک به سرچشمه به طول ده کیلومتر از نظر آسفالت و لایه‌های آن مشکلاتی داشت.

وی افزود: با اعتباراتی که از محل مجتمع مس تامین می‌شود ترمیم و تکمیل این جاده آغاز شده است.

وی از مسیر به عنوان یکی از مسیر‌های گردشگری نام برد و تصریح کرد: اگر در اثنای کار مشکلات اجرایی بوجود نیاید پیش بینی می‌شود تکمیل این جاده تا ۷ ماه به طول بینجامد و امیدواریم بتوانیم این راه را با زدن پل تا دوراهی میمند تکمیل کنیم.

مرادی مدیر طرح‌های عمرانی مجتمع مس شهربابک در ادامه گفت:با توجه به فرسودگی این جاده که پستی‌ها و بلندی‌هایی داشت و برای رانندگان مشکلاتی را ایجاد می‌کرد نیاز به تعویض و روسازی این جاده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و از تقاطع میمند تا آرامستان شهربابک است، در خصوص جزئیات این پروژه گفت: در تعویض این جاده که از امروز آغاز شده است آسفالت برداشته می‌شود و خاک زیر آن بررسی شده و چنانچه نیاز به اصلاح داشته باشد اصلاح می‌شود.

مرادی ادامه داد: بعد یک لایه خاک مقاوم یا بیس ریخته و کوبیده می‌شود و در راستای ایمنی سطح جاده دولایه آسفالت ریخته می‌شود.

وی یادآور شد: کل اعتبار تکمیل این مسیر توسط شرکت مس و به قیمت ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /ی

10میلیارد تومان برای مرمت جاده شهربابک - سرچشمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.