ورود کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی‌های پاراآسیایی به مشهد

کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در میان استقبال پرشور مردم مشهد و مسئولان خراسان رضوی بعد از ظهر امروز وارد مشهد شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال معاون استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان از جمله فرماندار و برخی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ورزش و جوانان، بهزیستی استان و اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کاروان ورزشی خراسان رضوی شامل ۱۴ ورزشکار و هفت مربی، سرپرست و داور بودند و در مجموع طی این رقابت‌ها ۲۱ مدال کسب کردند.

این مدال‌ها شامل ۱۱ طلا، هشت نقره و ۲ برنز است که حدود یک ششم مدال‌های کسب شده کاروان ورزشی کشورمان است که ۱۳۶ مدال رنگارنگ در این بازی‌ها بدست آورد.

شاهین ایزدیار طلایی‌ترین و مدال آورترین ورزشکار کشورمان هم از کاروان استان است که توانست در رشته شنا شش مدال طلا و یک نقره کسب کند.

عاطفه نقوی دیگر ورزشکار خراسانی است که با کسب سه مدال طلا در انفرادی و تیمی رشته شطرنج بیشترین طلا را بین نمایندگان خراسان رضوی کسب کرد؛ در همین رشته ملیحه صفایی سه نقره تیمی و انفرادی را از آن خود کرد.

در ترکیب دو رشته تیمی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر هم در تیم جمهوری اسلامی اسلامی ایران که قهرمان این دوره شدند ورزشکاران استان حضور داشتند.

راضیه شیرمحمدی در رشته تیراندازی با کمان، ندا پنجه باشی و معصومه زارعی در والیبال نشسته و رضا غلامی در جودو صاحب نشان نقره شدند.

محمد حسن کریمی در شنا و رضا غلامی در جودو با کسب دو برنز از دیگر مدال آوران تیم خراسانی حاضر در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بودند.

انتهای پیام// ز.‌ی


کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا وارد مشهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.