سرپرست استانداری کرمان گفت:به کشاورزان سه سال فرصت داده می‌شود تا بتوانند اقساط خود را در این مدت پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی سرپرست استانداری کرمان در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: طبق تصمیم با مجمع نمایندگان استان مقرر شد با توجه به ابهامات موجود در بخشنامه ابلاغی در خصوص استمهال وام‌های کشاورزان و نحوه عملکرد بانک‌ها در این خصوص، تا زمانی که ابهامات موجود در این بخشنامه برطرف نشود بانک‌های استان از هر گونه اقدامی در خصوص بدهکاران حوزه کشاورزی اعم از وام گیرنده و ضامن خودداری کنند.

وی بیان داشت: بحث سرمایه در گردش مورد نیاز واحد‌های تولیدی استان نیز یکی دیگر از موارد مهمی است که در شرایط اقتصادی کنونی باید به آن توجه ویژه‌ای شود که از همین لحاظ دراین جلسه مصوب شد آمار دقیقی از میزان سرمایه در گردش مورد نیاز واحد‌های تولیدی فعال و نیمه فعال استان تهیه شود.

امیری ،رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان هم در این نشست   با تاکید بر اینکه بانک‌ها با شعب خود هماهنگی کنند که حساب ضامنین کشاورزان را مسدود نکنند بیان کرد: بانک‌ها باید صبر کنند تا ابهامات این مصوبه حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: انتظار می‌رفت بانک‌های استان همکاری کنند و با مشکلات به‌وجود آمده بر مردم فشار نیاورند.
در این جلسه مقرر شد اصلاحاتی در این دستورالعمل از طریق مجمع نمایندگان مشخص شود که کشاورزان بهره برداری لازم را ببرند و وام‌ها در مسیر بخشودگی و امهال قرار گیرد.

حدود ۱۵۰ نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستند که وام‌های کشاورزی تا پایان سال تمدید شود.
انتهای پیام/ی

تمدید وام های کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار