وزیر دفاع افغانستان گفت که دشمنان مردم افغانستان در تلاش برای مختل کردن برگزاری انتخابات هستند اما به آنها اجازه نخواهیم داد که این پروسه ملی را به چالش بکشند.

وزیر دفاع افغانستان: اجازه مختل کردن انتخابات را به دشمنان نمی دهیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع افغانستان گفت که دشمنان مردم افغانستان در تلاش برای مختل کردن برگزاری انتخابات هستند اما به آنها اجازه نخواهیم داد که این پروسه ملی را به چالش بکشند.

وی تاکید کرد که ما در راستای بهتر برگزار شدن انتخابات دو وظیفه اساسی داریم که یکی  تأمین امنیت پروسه انتخابات و دیگری استفاده کردن از رای خود می باشد.

وی افزود که دشمنان مردم افغانستان کوشش می‎کنند تا پروسه ملی انتخابات را مختل سازند ولی با نصرت پرودگار، اراده راسخ و بازو های توانای نیروهای امنیتی این مجال را به دشمن نمی دهیم تا این پروسه ملی را به چالش بکشند.

وزیر دفاع افغانستان به مردم افغانستان اطمینان داد که نیروهای فداکار دفاعی و امنیتی قادر به این هستند که این پروسه ملی را تامین امنیت نموده و به کامیابی برسانند.

قابل یادآوری است که روز شنبه هفته آینده انتخابات پارلمانی افغانستان برگزار می شود و برای تامین امنیت مراکز رای دهی و شهروندان این کشور هزاران نیروی امنیتی در حالت آماده باش هستند.  

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.