ایمن سازی محدوده مدارس کرمان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از آغاز عملیات خط‌کشی معابر اصلی شهرکرمان توسط واحد فنی و اجرایی این سازمان خبر داد.

ایمن سازی محدوده مدارس کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زنگی‌آبادی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: هرساله در  زمان بازگشایی مدارس به منظور کاهش ترافیک، تسهیل و نظم دادن به عبور و مرور در معابر و همچنین عبور ایمن دانش‌آموزان از عرض خیابان‌ها، خطوط عابر پیاده و خط ‌کشی‌های طولی در معابر تجدید خط‌کشی و رنگ‌آمیزی می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رسالت خود، هر ساله در دو نوبت اقدام به تجدید خط‌کشی معابر می‌کند، تصریح کرد: نوبت اول به منظور بازگشایی مدارس و نوبت دوم در پایان سال و به منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از سال جدید صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه از ابتدای آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۹۱ هزار و ۸۰۰ متر از معابر اصلی و پرتردد شهر از جمله بلوار جمهوری، خیابان شهید بهشتی، شریعتی و باهنر، خط‌کشی متراژی شده است، گفت: همچنین ۵۴۷ مترمربع محدوده مدارس در خیابان‌های حافظیه، جهاد و شهدای فتح آبادان خط‌کشی عابر پیاده شده است.

زنگی‌آبادی با بیان اینکه سعی بر این است تا پایان مهرماه بر اساس اولویت‌بندی، معابر اصلی و پر تردد، خط‌کشی طولی شوند، افزود: همچنین محدوده مدارسی که درب ورودی آنها در خیابان‌های اصلی که دارای حجم ترافیک بالایی هستند؛ قرار دارد، با خط‌کشی عابر پیاده ایمن‌سازی می‌شود.


وی در پایان با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات ترافیکی توسط شهروندان، تصریح کرد: ضروری است رانندگان به منظور افزایش طول عمر خطوط ایجاد شده، در بین خطوط حرکت کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار