لیبرمن: باید ضربه‌ای کاری به حماس وارد کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در جمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «ریم» خواستار وارد کردن ضربه‌ای جدی به جنبش حماس شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وارد کردن ضربه‌ای کاری به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را خواستار شد.

او روز سه شنبه با تاکید بر این که فضای خشونت بار و متنشج در سرزمین‌های فلسطینی دیگر بیشتر از این نباید ادامه داشته باشد، خواستار آن شد که ضربه‌ای جدی به جنبش حماس وارد آید.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم‌گیری در این باره مربوط به او نمی‌شود بلکه در حوزه صلاحیت کابینه امنیتی اسرائیل است. 

لیبرمن که در حضور شماری از نظامیان و افسران پایگاه «ریم» واقع در نزدیکی نوار غزه سخن می‌گفت، هشدار داد: «اوضاعی که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم دیگر بیش از این نباید ادامه پیدا کند. ما نمی‌توانیم سطح خشونتی را که هر هفته در منطقه با آن روبرو هستیم، قبول کنیم.»

 او گفت:«ما باید ضربه‌ای جدی به حماس وارد کنیم. این تنها راه بازگرداندن اوضاع به گذشته است و کاهش سطح خشونت و ناامنی در منطقه است.»

به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نه وزارت جنگ، نه نخست وزیر و نه حتی هر دو آن‌ها با هم قادر نیستند در این باره تصمیم‌گیری کنند.

لیبرمن روز سه‌شنبه نیز اعلام کرد: «ما همه گزینه‌های ممکن را امتحان کرده‌ایم و من فکر می‌کنم که در این مرحله گزینه‌ای برای امتحان باقی نمانده است. اکنون زمان تصمیم‌گیری است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
حماس ضربه کاری را وارد کرده و تیر خلاص به اسرائیل را خواهد زد
آخرین اخبار