برپایی نمایشگاه مطبوعات و کتاب کرمان در آبان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برپایی هفدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات از ١٩ لغایت ٢٤ آبان در کرمان سخن گفت.

برپایی نمایشگاه مطبوعات و کتاب کرمان در آبانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه ستاد برنامه ریزی هفته کتاب استان کرمان که با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری در استانداری کرمان برگزار شد، با بیان اینکه امسال هفته کتاب از ٢٤ آبان لغایت ١ آذر در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: در استان کرمان برای این هفته برنامه ریزی نموده ایم و تلاش خواهیم کرد هفدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات را از ١٩ لغایت ٢٤ آبان در محل نمایشگاه های دائمی شهر کرمان برگزار نمائیم.

وی با اشاره به اینکه مکاتبات و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه کتاب با دستگاه های اجرایی استان انجام شده است، افزود: در حال رایزنی هستیم تا با تخفیف ٤٠ درصدی از علاقه مندان در نمایشگاه کتاب استقبال کنیم.

زهرا موسی پور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسائل فرهنگی و کتاب خوانی نباید جزء مسائل دست دوم جامعه و دستگاه های اجرایی باشد، بیان داشت: با توجه به رشد آسیب های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان، باید با استفاده از ظرفیت های خیرین در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برنامه هایی را اجرا کنیم که از رشد این آسیب ها جلوگیری کند.


وی با بیان اینکه سیاست استانداری کرمان در حوزه فرهنگی مبتنی بر هزینه کردن و در اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی است، افزود: همه دستگاه های اجرایی استان بایستی سهم یک درصدی بودجه خود برای مسائل فرهنگی را بدون اغماض هزینه کنند.


انتهای پیام /س

 

برپایی هفدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.