معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان مهمان برنامه «عصر» می‌شود

برنامه تلویزیونی عصر در جدیدترین قسمت خود میزبان معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان است و موضوعات مختلفی از جمله آینده منطقه را مورد بررسی قرار می دهد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان مهمان برنامه «عصر» می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی در کنسولگری عربستان تمام رسانه‌ها را فعال کرد تا ابعاد جدیدتری از این جنایت عجیب را منتشر کنند.

فاش شدن کیفیت این جنایت برای هر رسانه‌ای جذاب و مهم است. تجربه جنگ تمام عیار پادشاه سعودی علیه یمنی‌ها هر احتمالی را به ذهن می آورد. شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان مهمان این هفته برنامه تلویزیونی عصر است تا به سوال‌های نادر طالب زاده درباره آینده این جنگ و نقش سازنده کشور‌های منطقه در خاتمه دادن به آن پاسخ دهد.

نعیم قاسم، عربستان سعودی را مقصر شماره یک این جنگ می‌داند و البته حمایت‌های آمریکا از این اقدام را نیز دلیل ادامه جنگ می‌داند. او معتقد است که یمنی‌ها مبارزانی قوی و حرفه‌ای هستند اما این کشور بیشتر از همه نیازمند حمایت سیاسی و رسانه‌ای است.

برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار