ضرب و شتم شدید سه پزشک توسط همراه بیمار! +فیلم

ضرب و شتم سه پزشک توسط همراه بیمار صحنه وحشتناکی را در یکی از بیمارستان های چین رقم زد.

ضرب و شتم شدید سه پزشک توسط همراه بیمار! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی که در یکی از بیمارستان های چین اقدام به ضرب و شتم سه پزشک کرده بود توسط پلیس این کشور بازداشت شد. این مرد که هویتش "ژنگ" اعلام شده است پس از آنکه پزشکان از انجام عمل سزارین زن او سر باز زدند با آنها بصورت فیزیکی درگیر شد و اقدام به ضرب و شتم پزشکان کرد.

در حالی که از زمان زایمان زن 44 ساله این مرد گذشته بود و او نگران سلامتی همسرش بود از پزشکان درخواست کرد تا با انجام عمل سزارین زنش موافقت کنند. اما پزشکان بیمارستان در جواب خواسته ژنگ به او اطمینان دادند که هیچ خطری جان همسرش را تهدید نمی کند و نگرانی در مورد سلامتی او وجود ندارد.

ژنگ پس از شنیدن پاسخ پزشکان در حالی که ناگهان بسیار عصبانی شده بود به آنها حمله ور شد. در ویدئویی که منتشر شده است این مرد را در حالی که به یکی از پزشکان جراح حمله ور شده نشان می دهد. در این ویدئو او در حالی که این پزشک را به عقب هل می دهد و به سمت او مشت پرتاب می کند دیده می شود. در ادامه دو پزشک جراح دیگر که شاهد حمله ژنگ به همکار خود بودند وارد درگیری شدند و تلاش کردند تا همکارشان را از صحنه درگیری خارج کنند. بنا به گزارش یکی از رسانه های چین پزشکی که در این حادثه مورد حمله قرار گرفته بود دچار شکستگی استخوان فک و همچنین کبودی در ناحیه چشم شد.

گفتنی است؛ این حادثه در حالی دوباره در چین خبرساز می شود که سالها است خشونت از سوی بیماران و همراهان آنها بر علیه پزشکان در این کشور که با حمله و توهین همراه است و حتی در مواردی به قتل می انجامد به یک معضل جدی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ضرب و شتم پزشکان توسط همراه بیمار، بیمارستان را به هم ریخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
خط دوم اون نامه ، واقعا تاثر انگیز بود ، بخصوص کلمه آخرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
واقعا وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
اگر تو ایران بودند ، حق با همراه بیمار بود و پزشک و پرستار به تخلفات اداری می رفتند و در نهایت پرستار نگون بخت اخراج می شد .
بدبختی داریم از این همراهان عصبی .
هر چقدر هم که سعی می کنیم با احترام و تبادل کلمات حرف بزنیم ، به علت ناراحتی ، متوجه نمی شوند .