جاده چالوس عصر بیست و هفتمین روز مهرماه یکطرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس از عصر فردا یکطرفه می شود.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا 27 مهر ماه تا ۲۴ساعت  همان روز  از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا 27 مهر ماه تا ساعت 24 همان روز  از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

احمد آفرین محمد زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز گفت: براساس برآورده کارشناسان در پی جاری شدن سیل و ایجاد خسارات جدی به راه‌های ارتباطی غرب این استان، بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به جسم راه وارد شده است.

وی افزود: جاری شدن سیل در هفته گذشته خسارات جدی به راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله شهر‌های رامسر، تنکابن، نوشهر و نور وارد کرده است.

ابوالفضل صفری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز  با بیان اینکه ارتقاء و اعتلای فرهنگ ایمنی، کاهش سوانح رانندگی را به دنبال دارد، گفت: اقدامات کم هزینه و زود بازده بخصوص شامل آموزش کاربران جاده‌ای از طریق دهیاری ها، جدا سازی خطوط رفت و برگشت در محور‌های فرعی پر تصادف و برخورد با دستفروشان مستقر و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها سوانح جاده‌ای را کاهش می‌دهد.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستا‌های این منطقه را تشکیل می‌داده، اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

یکطرفه شدن جاده چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار