ايوانكوويچ: سه شنبه بازی سختی مقابل السد داريم/ در بازی های جام حذفی، مهم بردن است

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سه شنبه هفته آینده بازی سختی مقابل السد قطر در ليگ قهرمانان آسيا داريم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانكو ايوانكوويچ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از برد تيمش مقابل نود اروميه در مرحله ی يك شانزدهم نهايی رقابت های جام حذفی اظهار كرد: بعد از اردوی تيم ملی فوتبال ايران و تعطيلاتی كه داشتيم دوباره وارد بازی های رسمی شديم. در بازی های جام حذفی مهم بردن و صعود به مرحله ی بعد است و بابت اين برد به بازيكنانم تبريك می گويم.

او درادامه گفت: نبايد فراموش كنيم كه  سه شنبه هفته آينده بازی سختی مقابل تيم السد در ليگ قهرمانان آسيا خواهيم داشت و به همين خاطر در چنين بازی هايی در جام حذفی امكان دارد هر اتفاقی رخ دهد و از الان به بعد خودمان را برای ديدار مقابل السد آماده خواهيم كرد.

ايوانكوويچ درباره ی ديدار اين تيم مقابل السد قطر در ليگ قهرمانان آسيا بيان كرد: تيم ما از لحاظ فنی برای اين ديدار آماده است و نوراللهی، بيرانوند و بشار رسن در چند روز اخير همراه تيم نبودند و ما پنج روز زمان داريم تا به فرم ايده آل خود برسيم و طبيعتا انتظار دارم برای بازی مقابل السد به شرايط خوبی رسيده باشيم و تنها مشكل ما فعلا كمال كاميابی نيا است و فردا مشخص خواهد شد كه مقابل السد بازی مي كند يا نه، اما با توجه به شناختی كه به مصدوميت او داريم به نظرم به بازی مقابل السد خواهد رسيد.


بيشتر بخوانيد:

بیات لو: موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم

گرشاسبی: برد برابر نود ارومیه برای افزایش روحیه بازیکنان خوب بود / ارز ثانویه را شنبه هفته آینده دریافت می‌کنیم

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار مقابل نود اروميه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.