بیات لو: موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم

سرمربی تیم نود ارومیه گفت: به جز چند ضربه‌ی ایستگاهی و کرنر موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم و در مجموع بایک شوت ناگهانی بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحيد بيات لو سرمربی تيم نود اروميه پس از بازی اين تيم مقابل تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله ی يك شانزدهم نهايی رقابت های جام حذفی اظهار كرد: تيم ما مقابل بهترين تيم سه سال اخير ايران بازی كرد و هم اكنون پرسپوليس جز چهار تيم برتر آسيا است و دربازی امروز ما تمام فضاها رابسته بوديم و جز چند ضربه ی كرنر و ايستگاهی موقعيتی به پرسپوليس نداديم و در مجموع با يك شوت ناگهانی بازی را واگذار كرديم.

وی در ادامه گفت: تيم ما چند موقعيت خوب داشت و ما افتخار می كنيم كه 7-8 بازيكن اميد و بومی در تركيب خودمان داشتيم كه سه بازيكن امروز بازی كردند از جمله كاپيتانمان كه زير 23 سال است و به هدفمان كه معرفی اين بازيكنان گمنام به فوتبال كشور بود رسيديم.

تيم ما در هفته ی سوم ليگ يك تازه شروع به كار كرد و تازه از هفته سوم بود كه تيم را بستيم و شروع به بدنسازی كرديم. در بازی امروز ما در 15 دقيقه ی آخر مسابقه فشار زيادی روی دروازه حريف ايجاد كرديم و تعويض هايمان هم به خوبی بازی كردند.


بيشتر بخوانيد: مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس و نود ارومیه در جام حذفی + تصاویر

پرسپولیس ۱ - نود ارومیه صفر / شاگردان برانکو با گل انصاری صعود کردند + حاشیه‌ها و تصاویر


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی نود اروميه پس از ديدار مقابل پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
شاپور ساسانی
۲۱:۲۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
بله با پارک کردن اتوبوس در هیجده قدم به سبک کیروش و فیروز کریمی مسلما بارسلونا هم به مشکل بر میخورد
آخرین اخبار