گرشاسبی: برد برابر نود ارومیه برای افزایش روحیه بازیکنان خوب بود / ارز ثانویه را شنبه هفته آینده دریافت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالیم که با برد بازی با تیم نود ارومیه را به پایان رساندیم و این پیروزی برای روحیه بازیکنان خوب بود.  

گرشاسبی: برد برابر نود ارومیه برای افزایش روحیه بازیکنان خوب بود / ارز ثانویه را شنبه هفته آینده دریافت می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برد این تیم برابر تیم نود ارومیه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی با السد طبیعی بود که  بازی محتاطانه  برابر  نود ارومیه ارائه بدهیم و خدا راشکر بازیکنان موفق شدند که این بازی را پیروز شوند اما متاسفانه کمال کامیابی نیا مصدوم شد و انشاالله آسیب دیدگی اش حاد نباشد و بتوانیم از او برابر السد قطر استفاده کنیم.

او درباره بازی با نود ارومیه گفت: بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود چرا که ما نمی خواستیم بازیکنان  مصدوم شوند  و زمین لغزنده بود و نیرویی نداشتیم تا یکی دیگر از بازیکنان صدمه ببیند لذا در کیفیت بازی تاثیر گذاشت و خوشحالیم که با برد این بازی را به پایان رساندیم و این پیروزی برای روحیه بازیکنان و هواداران خوب بود. 

برای بازی با نود ارومیه با برانکو هماهنگ کردیم 

او درباره نگرانی بابت مصدومیت کامیابی نیا تصریح کرد: به هر حال ما بازی عقب مانده زیادی داشتیم که باید با مسئولان سازمان لیگ همکاری می کردیم  و برنامه سازمان لیگ هم نباید به هم می ریخت لذا با برانکو هماهنگ کردیم که این بازی انجام شود. 

2 ستاد برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل دادیم 

گرشاسبی درباره اینکه به احتمال زیاد پرسپولیس به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند و برنامه های این باشگاه برای این بازی چیست، گفت: به هر حال  ما یک مشکل داریم و برای بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا زمان اندک است و بعد از بازی برگشت برابر السد قطر در اول  آبان ماه که امیدوارم همراه با صعود به فینال این رقابتها باشد باید  12 آبان ماه  برای بازی رفت فینال به کره یا ژاپن  برویم و 19 مهرماه هم حریف باید به ایران بیاید و بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی است و 2 ستاد تشکیل دادیم که آنها دارند کارهای آماده سازی را انجام می دهند و یک ستاد کل هم وزارت ورزش و جوانان برای آماده سازی ورزشگاه آزادی تشکیل داده است. ما هم برای فینال داریم برنامه ریزی می کنیم که هم افتتاحیه و هم اختتامیه دارد و بیش از 100 مهمان ویژه از ای اف سی و فیفا می آیند و به خصوص اجلاسی هم هست که اکثر کشورهای آسیایی هم در  این اجلاس حضور پیدا می کنند و کارمان سخت است و خدا ما را کمک کند که بتوانیم نمره خوبی از میزبانی بگیریم. 

مشکل هتل، پذیرایی و ترابری داریم 

او درباره اینکه ورزشگاه آزادی آمادگی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد، بیان کرد: به هر حال این ورزشگاه را دارند برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند و انشالله تا آن زمان آماده می شود و مشکل هتل ، پذیرایی و ترابری و حمل و نقل داریم هماهنگ می کنیم و همه بچه ها دارند کار می کنند تا بعد از سال ها بتوانیم با این زمان اندک همه مسائل را آماده کنیم و اکثر نیروهای ستاد جزء اعضای تیم هستند و باید از عوامل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم کمک بگیریم. 

مبلغ دریافتی ارز ثانویه زیاد نیست 

گرشاسبی درباره اینکه 6 میلیارد ارز ثانویه به باشگاه پرسپولیس داده شد، گفت: هنوز موفق نشدیم اما شخص وزیر ورزش و جوانان پیگیر هستند تا شنبه ما بتوانیم این ارز ثانویه را دریافت کنیم و بخشی از مطالبات برانکو ، دستیاران او و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم و رقمش را علنی نمی کنیم اما مبلغ زیادی نیست. 

امیدورام کامیابی نیا به بازی برگشت با السد برسد 

او درباره مصدومیت کمال کامیابی نیا گفت: انشالله مصدومیتش مورد خاصی  نباشد و تا بازی برگشت برابر السد قطر که در اول آبان ماه برگزار می شود برسد.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همه کارها در حال انجام شذن است و برانکو دربخش روحی وروانی و تاکنیکی دارد با بازیکنان کار می کند و ما هم در ستاد و باشگاه پیگیر مشکلات و آماده سازی  و فراهم کردن تدارکات  برای این بازی هستیم .


بیشتر بخوانید:

برانکو: تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ در آسیا از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نودارومیه

پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه

پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار