بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۲۹)؛

از دانلود نرم افزار دوربین پیشرفته تا جدیدترین نسخه اینستاگرام

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۲۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود BlackPlayer EX 20.42 موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

دانلود BlackPlayer EX پلیری قدرتمند و با سابقه برای گوشی شما

دانلود Camera360 Ultimate 9.3.5 - نرم افزار دوربین پیشرفته اندروید

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی‌اواس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت‌ها و فیلترهایی که در این نرم افزار وجود دارد، می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید.

دانلود Camera360 Ultimate  ؛ عکاسی و ویرایش عکس حرفه ای در اندروید و ios

دانلود Z Camera VIP 4.28 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی اندروید

امروزه عکاسی و ثبت تصاویر برای کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است. آنها ساعت‌ها وقت خود را به گرفتن عکس‌های سلفی از خودشان می‌کنند. نرم افزار Z Camera VIP ، نرم افزاری است که در گرفتن تصاویر سلفی به شما کمک می‌کند و با ارائه ایفکت‌های مناسب ، تصاویر سلفی شما را جذاب‌تر می‌کند.

دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی ///////

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WhatsApp Messenger 2.18.268 برنامه مسنجر واتس آپ اندروید

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 8.09.06336 برنامه یادآوری زمان مصرف دارو اندروید

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.

نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود

دانلود اینستاگرام Instagram 61.0.0.3.86 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.
 
دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios

دانلود SofaScore Live Score 5.61.1 نرم افزار نمایش نتایج زنده فوتبال اندروید

با نرم افزارSofaScore Live Score می توانید نتایج مسابقات ورزشی را به صورت زنده و با جزئیات کامل مشاهده کنید. این نرم افزار از ورزش های فوتبال، بسکتبال، هاکی روی یخ، تنیس، ورزش‌های موتور، کریکت، بیس بال، راگبی، فوتبال آمریکایی، هندبال، والیبال، واترپلو، فوتسال، اسنوکر، دارت و بدمینتون پشتیبانی می کند.
 
این نرم افزار بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های اعلام نتایج زنده است به طوری که امتیاز بسیار عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل دریافت کرده است.

دانلود سالید اکسپلورر Solid Explorer File Manager FULL 2.5.5 برنامه مدیریت فایل اندروید

نرم افزار Solid Explorer File Manager یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه های مدیریت فایل برای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از فایل های فشرده و محیطی زیبا و ساده محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است. با استفاده از نرم افزار Solid Explorer می توانید بر روی تمامی فایل ها و اطلاعات گوشی خود مدیریت داشته باشید.

دانلود Soccer Stars 4.1.1 – بازی ستاره های فوتبال اندروید
 
امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند. بازی Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.
 
دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال
 

دانلود Firefox Browser 62.0 مرورگر موزیلا فایرفاکس اندروید

مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است. این نرم افزار تا کنون حدود 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود و از کاربران آن امتیاز  عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار