معرفی نفرات برتر رقابت های آزاد دارت در کرمان

رقابت های آزاد دارت که در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کرمان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مجید سخنور مسئول اجرایی رقابت های دارت شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت‌های آزاد دارت در بخش آقایان با حضور 50 شرکت کننده به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در بخش بانوان با شرکت 20 نفر به میزبانی انجمن دارت شهرستان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و یادواره شهدای تروریستی اهواز در سالن ورزشی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و خانه دارت کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان، در بخش آقایان، امیر مهدی زنگی آبادی و محمد رضا زمانی راد عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و مجید سخنور و احمد ابراهیمی به طور مشترک سوم شدند.

سخنور تصریح کرد: به امیر مهدی زنگی آبادی، محسن محمدزاده و حامد جعفری پاریزی، بالاترین فینیش های این مسابقات تندیس و به دیگر برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد.

وی یادآور شد: در بخش بانوان نیز فریده جابری نسب از جوپار و دلارام سخنور از کرمان مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و وحیده بیگ زاده و مژده اسدی از کرمان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

سخنور یادآور شد: بالاترین فینیش امسال در این مسابقات، توسط دلارام سخنور به ثبت رسید.

وی با اعلام اینکه به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح یادبود از سوی یادواره شهدای تروریستی اهواز اهدا شد، افزود: هشت نفری که به مرحله نهایی رقابت ها رسیدند، برای تمرینات انتخابی تیم استانی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات آزاد دارت در کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار