پایان مسابقات ورزشی پرسنل وظیفه زندان های استان به میزبانی بافت

مسابقات ورزشی پرسنل وظیفه زندان های استان کرمان با هدف تقویت بنیه خدمتی کارکنان، با شرکت 13 تیم در رشته های فوتسال، دو و میدانی و دارت در شهرستان بافت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پایان مسابقات ورزشی پرسنل وظیفه زندان های استان کرمان که با شرکت 130 نفر به مدت سه روز برگزار شد، در رشته فوتسال تیم های اداره کل زندانهای استان، کهنوج و بم به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته دو و میدانی نیز به ترتیب تیم های سیرجان، بافت و کانون اصلاح و تربیت ماهان حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته دارت هم تیم های منوجان، بازداشتگاه مرکزی و شهربابک مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مدیر کل زندان های استان کرمان، ائمه جمعه سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه و مسئولان اداری و قضایی شهرستان ها برگزار شد، رمضان امیری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: ورزش، کسالت و تنبلی را از انسان زدوده و به وی نشاط و شادابی می بخشد و او را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده و اخلاقش را بهبود می بخشد.

وی افزود: ورزش، روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده و اراده وی را قوی می سازد.

امیری تصریح کرد: باید قدر دو نعمت جوانی و تندرستی را بدانیم و بهترین بهره ها را از این دو موقعیت زندگی ببریم.

امام جمعه بافت نیز در این مراسم گفت: ورزش، کمک شایانی به ایجاد و تقویت سلامت جسمانی و روانی می کند و افرادی که با روش صحیح ورزش می کنند و یا در کارها تحرک دارند، سالم ترند و عمرشان از افرادی که کارهای بدون تحرک دارند، بیشتر است.

حجت الاسلام مهدی زاده افزود: جوانان در تمام جوامع به مثابه نیرویی فعال به حساب آمده که در بسیاری از حوزه های مختلف جامعه به کار گرفته می شوند و هر کجا جوانان امورات را به دست گرفته اند راندمان کار بسیار بالا و پر از انگیزه و امید است.

حجت الاسلام رضایی، رئیس اداره زندان بافت هم گفت: از آنجایی که جوانی دورانیست که در آن انسان می تواند به اوج شکوفائی خود دست پیدا کند و زمینه ‌ی کشف استعداد ها و بارور شدن آنها فراهم است، لذا جوان در این دوران آینده ی مادی و معنوی خود را مشخص می کند.

وی به اهمیت ورزش و نقش آن در اجتماع اشاره کرد و افزود: حرکت و جنبش از ویژگی های حیات انسان و دارای انگیزه و ریشه ای در سرشت او و عاملی برای رشد و سلامت و نشاط اوست، لذا سلامت و تندرستی جامعه به ویژه جوانان با نهادینه کردن فرهنگ ورزش امکان پذیر است که همه باید به این موضوع اهتمام داشته باشند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از نفرات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات ورزشی پرسنل وظیفه زندان های استان کرمان

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار