تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کرد

تصاویر لو رفته جدید از گوشی جدید شیائومی، Mi Mix 3 نشان می‌دهد که اسکنر اثر انگشت این گوشی در پنل پشتی آن قرار دارد.

تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از این، از کمپانی شیائومی خبر می‌رسید که قرار است گوشی جدید این شرکت، Mi Mix 3 در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) رونمایی شود اما نیمه دوم اکتبر شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخص کرد که این گوشی 25 اکتبر (سوم آبان) رونمایی خواهد شد. به تازگی، تصاویر جدید از این گوشی‌ها لو رفته که مشخصات ظاهری پنل پشتی این گوشی را افشا کرده‌ است.

پیش از این، تصاویری از Mi Mix 3، محصول جدید شیائومی در فضای مجازی لو رفته بود و ظاهر گوشی برملا شده بود. طبق شایعات، پرچمدار جدید شیائومی از نسبت نمایشگر به بدنه اعجاب‌انگیز 100 درصدی برخوردار است. یعنی این گوشی هیچ حاشیه‌ای در کنار نمایشگر خود ندارد و کاملا تصاویر را در پنل جلویی خود نمایش می‌دهد.

حالا دیگر فقط یک هفته به رونمایی از این گوشی چینی مانده است اما با توجه به تصاویر زنده‌ای که از این گوشی لو رفته است، دیگر می‌توان گفت که این گوشی از نظر ظاهری چه مشخصاتی دارد. تصاویر زنده لو رفته از این گوشی می‌گوید که Mi Mix 3 در پنل جلویی خود دارای یک دوربین دوگانه است که در قسمت کشویی آن جای گرفته‌اند و پنل جلویی این گوشی به طور کامل به نمایشگر آن تعلق دارد. یک رندر مطبوعاتی از Mi Mix 3 هم از این گوشی رونمایی شده است که از جزئیات دوربین سلفی آن با قدرت 24 مگاپیکسل سخن می‌گفت و از یک سنسور در کنار آن برای تشخیص چهره پیشرفته صحبت می‌کرد.

تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کردندتصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کردند

بر اساس اطلاعات فاش شده دیگر در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی Mi Mix 3 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تولید نخواهد شد بلکه این حسگر در پنل پشتی آن قرار خواهد داشت. طبق معمول، برای پوشش این پنل از شیشه استفاده شده است و در نتیجه، می‌توان امید داشت که شارژ بی‌سیم توسط آن پشتیبانی می‌شود.

تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کردند

در آخرین خبرهای مربوط به شیائومی Mi Mix 3 در شبکه اجتماعی Weibo پست رسمی شیائومی دیده می‌شود. این شرت چینی در پست خود در این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که یک نسخه از Mi Mix جدید با تأکید بر هنر و با همکاری موزه بریتیش طراحی شده است و رنگ آن سفید سرامیکی است.

تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Mix 3 مشخصات ظاهری آن را افشا کردند


بیشتر بخوانید: شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد


انتهای پیام/

تصاویر واقعی شیائومی Mi Mix 3 لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار