سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان و انتخابی قهرمانی نخبگان ورزشي شنا در مشهد

مرحله اول،سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان و انتخابی قهرمانی استان خراسان رضوی نخبگان ورزشي شنا در مشهد آغاز شد.

مرحله اول ، سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان و انتخابی قهرمانی نخبگان ورزشي شنابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مشتاق عشق رييس هیأت شنا ، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ٣٠ تیم باهم به رقابت می پردازند گفت: ٣٦٠ شناگر در رده‌های سنی ۸ و زیر ۸ سال، ۹ سال و۱۰ سال، ۱۱ و ۱۲ سال و همچنین ۱۳و ۱۴ سال در ٢٩ رشته و پنج مرحله در این مسابقات شرکت دارند.

وی با اشاره به مشارکت خوب شهرستان‌ها در این مسابقات تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرستان‌های مشهد، نيشابور، سبزوار و تایباد نیز شرکت کردند که این موضوع سبب افزایش سطح رقابت ورزشکاران شده است.

مشتاق عشق با ابراز امیدواری از کسب مدالهای خوش رنگ برای استان افزود: از میان شناگران رده های سنی ۱۱ و۱۲ سال ۱۳ و۱۴ سال، تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور نخبگان ورزشی که در آذر ماه سال جاری در مشهد برگزار می گردد انتخاب خواهند شد و تا مسابقات در اردوی متمرکز به تمرینات خود خواهند پرداخت. با حمایت و برنامه‌ریزی های خوب امیدوارم مدالها خوش رنگی برای استان بدست آوریم.

 

رييس هیأت شنا،شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: اختتامیه مسابقات لیگ شنای نوجوانان پايان سال جاری برگزار و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی، مدال و احکام و هدایای اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام//ز.م

 

مرحله اول، سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان

برچسب ها: شنا ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.