با آغاز سفرهای اربعین؛

فعالیت مرز پرویزخان ۲۴ ساعته می‌شود

فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به آغاز سفر‌های اربعین از مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران و با هدف تسهیل در امر صادرات، فعالیت‌ها در مرز رسمی پرویزخان ۲۴ ساعته می‌شود.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به آغاز سفرهای اربعین از مرزهای شلمچه ، چذابه و مهران و با هدف تسهیل در امر صادرات ، فعالیت ها در مرز رسمی پرویزخان 24 ساعته می شود تا وقفه ای در امر صادرات کالا پیش نیاید.

مرادعلی تاتار  گفت: در یک هفته اخیر شاهد افزایش حجم صادرات کالا از مرز رسمی پرویزخان بوده ایم به گونه ای که در 2 روز گذشته ، 2 هزار کامیون حامل کالاهای صادراتی از سایر مرزهای کشور به مرز رسمی پرویزخان سرریز شده است.

وی علت افزایش حجم تردد کامیون ها به مرز پرویزخان را ناشی از حضور کامیون های صادراتی مرزهای جنوبی کشورمان با توجه به آغاز سفرهای اربعین حسینی بیان کرد و گفت که با تدابیر صورت گرفته صادرات کالا از مرز پرویزخان به عراق بدون وقف انجام می شود.

فرماندار قصرشیرین ، از طرح احداث و نصب درب ریلی مرز رسمی پرویزخان بر روی پل خروجی به سمت عراق خبر داد و گفت: قرار است هفته جاری در کارگروه ویژه مرز با حضور هنگ مرزی و گمرک نسبت به عملیاتی شدن این طرح از سوی سازمان همیاری شهرداری ها و همچنین آسفالت محوطه مرز رسمی پرویزخان تصمیم گیری شود.

تاتار ، از صادرات 226 میلیون و 305 هزار و 419 دلار کالا در سال جاری از مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان به عراق خبر داد.

وی ، وزن کالاهای صادر شده در این مدت را چهار میلیون و 921 هزار و 773 تن اعلام و عمده کالاهای صادر شده از مرزهای پرویزخان و خسروی به عراق را شامل سیمان خاکستری کیک و بیسکویت ، کولر آبی ، گوجه فرنگی و رب گوجه ، هندوانه ، لبنیات ، لوازم ساختمانی و میوه و تره بار ذکر کرد.

انتهای پیام/ز

صادرات 226 میلیون و 305 هزار و 419 دلار کالا در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار