توقف قشقایی در دسته یک فوتبال

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ امروز یک دیدار در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و قشقایی شیراز مقابل میهمان خود گل گهر سیرجان، تن به تساوی پرگل۳-۳ داد.

پیمان رنجبری در دقایق ۶۰ و ۲۲ و مهرداد آوخ در دقیقه ۶۷ گل گهر سیرجان را به گل رساندند و جواد عباسی در دقیقه ۴۶ و ۷۲، ۲ گل تیم قشقایی را وارد دروازه گل گهر کرد و دیگر گل نماینده فارس را محمد مهری در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.

فروردین مربی تیم قشقایی در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: دیدار زیبایی را دو تیم ارائه کردند و ما در دقایق ابتدایی نیمه نخست با گلی که دریافت کردیم غافلگیر شدیم، اما به بازی برگشتیم و حتی زمانی که ۳-۲ از حریف عقب بودیم بازیکنان برای جبران گل خورده تلاش کردند و نتیجه را به تساوی کشاندند و در نهایت از تلاش تیمی بازیکنان رضایت داریم.

وی افزود: امیدوارم مشکلات پیش آمده برای باشگاه زودتر حل شود تا بازیکنان با آرامش بیشتری کار را ادامه دهند و از مسئولین استانی نیز توقع بیشتری جهت حمایت از تیم قشقایی داریم، چرا که این تیم پتانسیل بالایی برای حضور در جمع مدعیان صعود به لیک برتر دارد.

قشقایی با این تساوی و ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

نماینده فارس در هفته دهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه ششم آبان ماه میهمان اکسین البرز است.

انتهای پیام/ن

مصاف قشقایی و گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار