اعزام ۴۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در ماه صفر

مسئول امورمبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام حدود ۴۳۰ مبلغ همزمان با دهه آخر صفر به نقاط مختلف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام کوثری نیا، مسئول امورمبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در ایام دهه آخر صفرحدود۴۳۰ مبلغ اعم از روحانیون مستقر و بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه‌ی قم در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها فعالیت تبلیغی خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغان در ایام دهه آخر صفر، بیان کرد: برگزاری نمازجماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، سخنرانی و تبیین جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه در جامعه و بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت (ع) از جمله این برنامه‌ها است.


حجت الاسلام کوثری نیا بیان کرد: تبیین فرهنگ مقاومت، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه موضوع طلاق، موادمخدر، مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و احتکار را از دیگز برنامه‌های روحانیون در این ایام است.


وی برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی، کاهش مصرف انرژی را از جمله برنامه‌های دیگر مبلغان اعلام کرد.
انتهای پیام/ب


۴۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار