رفع تصرف بیش از 70 هزار مترمربع از ارضی ملی شهرستان جیرفت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جیرفت گفت: هرگونه زمین خواری براساس مواد 690 تا 693 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس محکوم می شود.

 رفع تصرف بیش از 70 هزار مترمربع از ارضی ملی شهرستان جیرفتحمزه احمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در راستای حفاظت و حراست از حقوق بیت المال 76 هزارو 524 مترمربع از اراضی ملی دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت با ارزش ریالی چهار میلیارد ریال که توسط افرادی سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود ،از دست متصرفین خارج شد.

وی با تأکید بر،برخورد قاطع با هرگونه زمین خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین خواری براساس مواد 690 تا 693 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس محکوم می شود.

احمدی تصریح کرد: زندگی تمام مردم وابسته به منابع طبیعی بوده که ثروتی گرانبها و امانتی عظیم برای نسل‌های آینده است و برای صیانت از این امانت باید تلاش بیشتری کرد تا بتوانیم، آن را به آیندگان تحویل دهیم.

وی گفت: اجرای حکم رفع تصرف این اراضی با پیگیری نیروهای حقوقی و هماهنگی و دستور مقام قضایی توسط پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت و نیروی انتظامی صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی جیرفت اظهار کرد: شماره تماس1504 کد امداد جنگل و مرتع همواره آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی،تخریب و تصرف اراضی ملی و ... شهرستان است تا در اسرع وقت با متجاوزان قاطعانه برخورد کند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار