مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در جاکارتا، گفت: در مراسمی از مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا با حضور مسئولان تجلیل شود.

تجلیل از مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتابه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد بهروزیان‌فرد گفت: ورزشکاران استان بوشهر دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند و موفق شدند در رقابت‌های پارا آسیایی خوش بدرخشند.

وی اضافه کرد: حمایت از همه ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان از دغدغه‌های همیشگی ماست و در این راستا پیش از اعزام به رقابت‌های پارا آسیایی با تشکیل ستادی شرایط ورزشکارانی را که مستعد کسب سهمیه و مدال بودند رصد کرده و حمایت مالی کردیم تا با آرامش خیال به تمرینات خود بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان در این رقابت‌ها ۱۲ مدال را کسب کردند.

وی با اشاره به تجلیل از مدال‌آوران استان بوشهر، بیان کرد: قرار است به زودی در مراسمی از مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا با حضور مسئولان تجلیل شود.

عذرا مهدوی کیا با یک طلا و دو برنز، محمدرضا احمدی با یک طلا، سید عرفان لیراوی با یک برنز، محمدرضا ابراهیم زاده مطلق با یک طلا به عنوان مربی گلبال، فریبا زنده بودی با دو مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی، امیر خسروانی با یک نشان برنز و مجید باقری با یک مدال طلای تیمی مدال‌آوران استان بوشهر بودند.

انتهای پیام/م

تجلیل از مدال‌آوران پاراآسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.