به مناسبت روز استاندارد؛

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی در خوزستان

به مناسبت روز استاندارد از 14 واحد تولیدی نمونه استاندارد خوزستان تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی در خوزستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده، مدیرکل استاندارد خوزستان در مراسمی که به مناسب روز استاندارد و تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استان برگزار شد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 47 واحد تولیدی، موفق به پروانه استاندارد شدند.

وی به انتخاب مسئولان کنترل کیفیت نمونه استانی و اهدا لوح تقدیر به آن ها اشاره کرد و اظهار داشت: به 3 نفر از مسئولان کنترل کیفیت استان خوزستان شامل، نفت پاسارگاد، آبان بسپار توسعه و فولاد اکسین لوح قدردانی اهدا گردید.

دهدشتی زاده تصریح کرد: 449 واحد تولیدی در سطح استان زیر پوشش استاندارد هستند که این واحدهای تولیدی اقدام به تولید 594 فرآورده می نمایند.

مدیرکل استاندارد خوزستان در ادامه افزود: این اداره کل به همراه شرکت ‌های تایید صلاحیت شده، بازرسی ‌های دقیقی بر رعایت استاندارد در این واحدها انجام می دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت پگاه خوزستان با تولید محصولات استاندارد توانسته در جلب اعتماد مصرف کنندگان داخلی و خارجی سهم بالایی در تولید کشور به خود اختصاص دهد.

رضا دهدشتی زاده به تاریخچه شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: تمام محصولات این شرکت تحت نظارت سازمان استاندارد تولید شده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند.

وی گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در استان خوزستان به رغم مشکلات و موانع موفق عمل کرده، بطوریکه بخش عظیمی از چرخه اقتصادی استان خوزستان مرهون واحدهای صنعتی است.

دهدشتی زاده تصریح کرد: این واحدهای تولیدی با وجود مشکلات و محدودیت های ساله ای اخیر به فعالیت خود ادامه داده و در راستای توسعه تلاش می کنند.

سید حسین موسوی، مدیرعامل شرکت پگاه خوزستان اظهار داشت: این شرکت تنها شرکت تولید کننده محصولات لبنی با تکنولوژی روز و نوین بوده که به عنوان مجموعه ای کار آفرین و موفق در سطح استانی و کشور شناخته شده است.

وی تولید محصولات با کیفیت را از اهداف این شرکت عنوان و بیان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم، فرهنگ سازی مصرف شیر و ترویج سلامت از برنامه های اجتماعی شرکت پگاه خوزستان است.

گفتنی است؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با ظرفیت اسمی روزانه 400 تن هم اکنون بیش از 50 نوع محصول تولید می کند.

در این مراسم نفت پاسارگارد، فولاد اکسین، کشت و صنعت فارابی، دهخدا، امیرکبیر، دعبل خزایی، خمیر مایه و الکل رازی، رینگ سایپا، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، کشت وصنعت گلستان دزفول، نفت بهران، کشت وصنعت فدلک، امیر سالار بتن و مهد کودک نسرین به عنوان واحدهای نمونه استاندارد معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

صدور پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی

برچسب ها: استاندارد ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.