رئیس دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد؛

رشد ۷۰ درصدی ظرفیت غذاخوری دانشگاه امیرکبیر

معتمدی گفت: ظرفیت غذاخوری مرکزی این دانشگاه ۷۰ درصد نسبت به گذشته رشد داشته و در حال حاضر به ۲۳۰۰ نفر ارتقا پیدا کرده است.

رشد ۷۰ درصدی ظرفیت سلف دانشجویان امیرکبیر/ ارتقای سلف‌های دانشگاه تا پایان سالبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در برنامه افتتاح دو رستوران مکمل این دانشگاه که ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: برای مدیریت این رستوران‌ها از بخش غیردولتی استفاده کردیم و غذای دانشجویان با قیمت یارانه‌ای ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در رستوران‌های مکمل دانشجویان می‌توانند غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، کیفیت این نوع غذاها در سطح مطلوبی قرار دارد.

معتمدی تصریح کرد: دانشگاه غذاخوری دانشجویی دارد که طبق تعرفه‌های وزارت علوم غذا در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: غذاخوری این دانشگاه 1400 نفر ظرفیت داشت که اکنون به 2300 نفر ظرفیت ارتقا پیدا کرده است.

وی در خصوص ظرفیت غذاخوری مرکزی این دانشگاه گفت: با وجود اینکه تعداد دانشجویان این دانشگاه ثابت بوده است، ظرفیت غذاخوری مرکزی این دانشگاه نسبت به گذشته 70 درصد  رشد داشته است.

معتمدی اضافه کرد:‌ متأسفانه یکی از مشکلات دانشجویان در زمان تحصیل غذا صف‌های طولانی بود که با افزایش ظرفیت غذاخوری دانشجویی این مشکل تا حدودی برطرف شده و یکی از اهداف ما تا پایان سال این است که غذاخوری مرکزی این دانشگاه را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

وضعیت غذاخوری دانشگاه امیرکبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
واله پسر ما كه امير كبير ميخونه ميگه امسال مقدار گوشت و مرغ نصف پارسال ميريزن تو غذا و بجاش تا دلت بخواد برنج چرب و چيلي ميدن
آخرین اخبار