چهار مدرسه فرسوده نطنز نیازمند تخریب و نوسازی است

مدیر آموزش و پرورش نطنز با بیان اینکه چهار مدرسه فرسوده این شهر نیازمند تخریب و نوسازی است ،گفت: برای بازسازی مدارس فرسوده و قدیمی نطنز و روستاهای تابعه به بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا چاوش‌پور مدیر آموزش و پرورش نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مدارس فرسوده نطنز و نیاز به بازسازی آن‌ها جزو نیازهای ضروری است.

وی گفت: در حال حاضر حدود چهار مدرسه فرسوده شامل ۲۲ بهمن، آزادگان، امیرکبیر، مدرسه مظاهری و همچنین کانون شهید مطهری نطنز جزو مدارس فرسوده محسوب می‌شود که نیازمند تخریب یا مرمت و نوسازی است.

مدیر آموزش و پرورش نطنز همچنین به بازسازی مدارس روستاهای ورگوران ، کمجان و شهر طرقرود اشاره کرد و افزود: مدرسه روستای ورگوران ، فاطمه‌الزهرا و هشت شهریور طرقرود ، مدارس روستاهای هنجن ، کمجان و دبیرستان امام خمینی‌(ره) نطنز در دست تخریب بوده و شامل طرح بازسازی است.

چاوش‌پور خاطرنشان کرد: هزینه ساخت یا بازسازی این مدارس شامل ورگوران با هزینه بالغ بر  ۱۰۰ میلیون تومان، فاطمه‌الزهرا ۲۰۰ میلیون تومان، هشت شهریور ۶۰۰ میلیون تومان، هنجن ۱۵۰ میلیون تومان، کمجان ۱۰۰ میلیون تومان، دبیرستان امام دو میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به کمک‌های قابل‌توجه خیران در بازسازی مدارس خاطرنشان کرد: خیران در بازسازی مدارس هنجن، کمجان و طرقرود نقش بسزایی داشته‌اند و مدرسه ورگوران نیز توسط آموزش و پرورش و همچنین مدرسه امام خمینی نطنز به کمک بنیاد برکت بازسازی خواهد شد که البته به دلیل وقوع زلزله کرمانشاه کمک این بنیاد به تأخیر افتاد.

مدیر آموزش و پرورش نطنز تأکید کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس فرسوده نطنز در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/م

بازسازی مدارس فرسوده نطنز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.